Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ducato täristää matalilla kierroksilla vedätettäessä...
Hutikuti:
--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 24.05.2014 kello on 14:24 ---On tullut tämän tärinäjutun jälkeen niin monta remonttia että en hoksaa missävälissä tutina hävisi.Siis vaihdelaatikko on laakeroitu ja kytkin uusittu samalla. Vaihdoin myös moottorin alatukikumin axel:ilta tilatusta sarjasta (aiemmin vaihdatettu ihan loppu kumi Raskoneella).
--- Lainaus päättyy ---
Ok. Kyllähän näissä taitaa askaretta riittää. Kilometrejä ovat niinkin paljon nähneet. Taidan minäkin tilata nuo kumit tuolta Axel:lta ja lähteä siitä eteenpäin. Kiitti Thumb
eura665:
Minulla loppui tärinä liikkeellelähdössä alatukikumin vaihdolla, toivottavasti vika on siinä, on helppo ja halpa korjaus
Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 25.05.2014 kello on 07:07 ---Minulla loppui tärinä liikkeellelähdössä alatukikumin vaihdolla, toivottavasti vika on siinä, on helppo ja halpa korjaus
--- Lainaus päättyy ---
Sama aikoinaan mun pakussa, korjaantui altukikumin vaihdolla. Täristäminen vain ajaessa vikaa voi olla myös vetonivelissä, voi vaihtaa puolelta toiselle, ei niin helppo mutta edullinen korjaus.
eura665:
Nuo vetonivelien sisäpäät kannattaa kanssa tarkastaa, mulla oli jo niin loppu että nykäistessäni vetaripaketin laatikosta irti katkesi sisempinivel, oli se jälkeen todella hankala ottaa pois, muuten tuohon vanhaan fiiattiin on kotikonsteilla helpohko vaihtaa nuo vetarit. On näissä vanhoissakin vehkeissä puolensa.
Hutikuti:
Näitä edellä mainittuja juttuja olen minäkin pähkäillyt luettuani tämän viestiketjun. Tilaan aluksi kaikki nuo tukikumit ja aloitetaan siitä. On totta että näille vanhemmille malleille pystyy itsekin aika paljon tekemään ja ihan mukava ajettava ottaen huomioon kulkimeen laitetun pääoman ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta