Niin, kuka oli Duncker ?
Purjeveneilijä joka purjehti maailman ympäri itse tekemällään veneellä nimeltä "Merivuokko"
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Niin, kuka oli Duncker ? Purjeveneilijä joka purjehti maailman ympäri itse tekemällään veneellä nimeltä "Merivuokko" Saattaa olla 99, mutta tähän kysymykseen vastaus on väärä.
Sorry 99, vastauksesi saattaa olla kohdallaan, siis saattaa kuulua sukuun. Mutta sorry 99, vastaus jota hain on toinen.
Kuinka tarkan osoitteen haluat?
https://maps.google.fi/maps?q=Kosoniementie,+Ristiina&hl=fi&sll=61.506484,27.257806&sspn=0.021742,0.055189&oq=Ristiina+koso&hnear=Kosoniementie,+Ristiina&t=m&z=14 Duncker oli upseeri 1700-1800-lukujen vaihteessa Ruotsin/Suomen? armeijassa. Ja Sven Tuuvan komentaja? Saattaa olla 99, mutta tähän kysymykseen vastaus on väärä. Eipäs, vastaus oli oikea mutta kysymys oli väärä ![]()
Eipäs, vastaus oli oikea mutta kysymys oli väärä Ok ok, minä p*ska !
Ok, veljet.
Kerron teille sitten tarinan. Mrs:n sisarelle tulee tänne Perämettään HS. Minä pöljä kävin kaupungissa katsomassa vanhaa tätiäni ja paluumatkalla piti ottaman tuo HS. No, ajoin ohi. Vaimoni sisar, siis Mr. Karin Mrs. komensi minut oitis hakemaan HS:ää. Pakko oli mennä postipyörällä ( jonka kuvan olettekin varmaan kaikki nähneet ) ja postilaatikolla komeili ajan henkeen pukeutunut Lady. Siis Arwoisa Lady oli oppaana Duncker-suvun tapaamiseen kriittisessä risteyksessä opastaen vietaitaan oikeaan osoitteeseen. No, minä pölvästi siihen sitten tietty pölähdin postipyörineni, jarrutin ja nousin alas pyötän päältä. Sanoin kumartaen " Madam ". tämä viehättäwä nuori nainen vastasi, " monsieur ", niin jatkoimme kumpikin askareitamme. Hän kutsuvieraiden ohjausta ja minä postinnoutoa Mr. Karin Mrs:lle. Näin se elämä meitä heittelee.
Kuinka tarkan osoitteen haluat? Onko nämä sitten lähelläkään?? O,5 KM !
Sivuja: [1] Siirry ylös
|