Nousiko hinta...?Ei noussut,samana pysyi eli 20,23€
Eikä 5G ole paljoa parempi.
Huono keli, kitara ei soi leirinuotiolla, striimataan, selataan ja sometetaan verkko punaisella.
telian 5g 300M nopeus suomessa ja virossa ollut tässä 2 viimeistä vuotta 50M-300M aina kun olen mitannut. Ja viime vuonna ruotsi, tanska pelasi myös ihan hyvin, ei tullut edes mitattua nopeutta. Toi 50M riittää minulle, jopa 20M riittäisi.
Niin ja minä olen yleensä jossain korvessa. Voihan se tietty olla että korvessa on vähän käyttäjiä ja siksi pelaa hyvin? Huono keli, kitara ei soi leirinuotiolla, striimataan, selataan ja sometetaan verkko punaisella. Liekkö nykynuoret edes aidolla leirinuotiolla koskaan olleetkaan nokipannukahveineen yms. Tänä päivänä se nuotiokin striimataan rätinöineen jostain tubesta ja tuijotetaan töllöä design muki kourassa café lattea siemaillen, niin ei mene savukaan simmuun ![]() Petoksen makua, vaimo tilasi 200? Odotahan jonkin aikaa, kyllä se tasaantuu lähelle tilattua nopeutta yleensä. Odotahan jonkin aikaa, kyllä se tasaantuu lähelle tilattua nopeutta yleensä. Yleensä paljon alemmas.... Yleensä paljon alemmas....Ei mua haittaa. Olen aina sanonut nopeen kauppiaille, mulle riittää 10, kunhan ei pätki. Olen aina sanonut nopeen kauppiaille, mulle riittää 10, kunhan ei pätki. Melkein kaikille riittäisi. |