Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Nettinopeus

<< < (65/88) > >>

Karabiilisti:
ei se auta oli mokkula mikä tahansa jos naapurit vie suurimman osan kaistoista.
Ainakin meillä päin sai 3G taajuudesta enempi käytännön vauhtia kuin 4G koska kaikki naapurit oli 4G koska sen pitäis olla nopeempi.
Mutta sitten tuli kaapeli ja vauhdit nousi taivaisiin....

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 19.01.2021     kello on 23:41 ---Onkohan mun sitten ihan surkee?  Huawei B818
https://kauppa4.dna.fi/Nettiyhteydet-ja-laitteet/Modeemit-ja-mokkulat/DNA-Kotimokkula-4G-WiFi-B818/p/QM00017

En minä kysymystäni tehnyt sen takia, että minun yhteyteni olisi huono. Vaan miten saisin vielä paremman!!

--- Lainaus päättyy ---
Ei , mutta puhuit mokkulasta mikä yleensä käsitetään usb liitäntäiseksi tai wlan toimiseksi "saippuarasiaksi"
Sinulla on 4g reititin ja vielä hyväkin  Thumb
Tämän takia kannattaa mainita mikä päätelaite kyseessä.

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 20.01.2021     kello on 08:01 ---ei se auta oli mokkula mikä tahansa jos naapurit vie suurimman osan kaistoista.
Ainakin meillä päin sai 3G taajuudesta enempi käytännön vauhtia kuin 4G koska kaikki naapurit oli 4G koska sen pitäis olla nopeempi.
Mutta sitten tuli kaapeli ja vauhdit nousi taivaisiin....

--- Lainaus päättyy ---

Ölä hölötä , jos sulla oli noin niin älä yleistä.
Olen kohtuullisen vaativa mobiiliverkon käyttäjä , 24/7 tulee omassani yli nopeuden mistä maksan.
Ja lataan paljon tavaraa noihin tietokoneisiin. Vuosia ollut käytössäni.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.01.2021     kello on 08:57 ---Ei , mutta puhuit mokkulasta mikä yleensä käsitetään usb liitäntäiseksi tai wlan toimiseksi "saippuarasiaksi"
Sinulla on 4g reititin ja vielä hyväkin  Thumb
Tämän takia kannattaa mainita mikä päätelaite kyseessä.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä kaupitellaan nimellä Kotimokkula. Sen takia mainitsin sen. Huom. isolla Koolla.

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.01.2021     kello on 08:57 ---

Ölä hölötä , jos sulla oli noin niin älä yleistä.
Olen kohtuullisen vaativa mobiiliverkon käyttäjä , 24/7 tulee omassani yli nopeuden mistä maksan.
Ja lataan paljon tavaraa noihin tietokoneisiin. Vuosia ollut käytössäni.

--- Lainaus päättyy ---

Onkos sulla ns yritysliittymä?
Niissähän on ihan eri systeemi...mulla kännyssä sellanenkin ja siitä sai nimellisnopeuden kun vieressä kotipurkki huohotti 4-5 kun piti tulla 50.

K.E.V:
Joo, eläkeläiset saa semmosen. Työnantajana Varma.....  :laugh: :o :P

Nyttenkin istun Tammisaaren torin reunalla. Täälläkin rokkaa kännykällä. Uppi vähän heikko.

https://elisa.speedtestcustom.com/result/cddacc30-5b03-11eb-b2ca-9dcd4184b42e

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View