Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nettinopeus
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.01.2021 kello on 08:57 ---Ölä hölötä , jos sulla oli noin niin älä yleistä.
Olen kohtuullisen vaativa mobiiliverkon käyttäjä , 24/7 tulee omassani yli nopeuden mistä maksan.
Ja lataan paljon tavaraa noihin tietokoneisiin. Vuosia ollut käytössäni.
--- Lainaus päättyy ---
Älä itse hölöltä.
Kun täällä on kylä täynnä turisteja, kuso kulkee konttaamalla. >:D
K.E.V:
Poikkeus taas.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.01.2021 kello on 11:42 ---Älä itse hölöltä.
Kun täällä on kylä täynnä turisteja, kuso kulkee konttaamalla. >:D
--- Lainaus päättyy ---
K.E.V.:n perällä ihan selvästi ylikapasiteettiä. Aikoinaan operaattori tunnusti mulle ettei kapasiteetti riitä kun koululaiset tulee koulusta koteihin päivittämään somensa. Eikä ollut suunnitelmissa korjata joten äänestin jaloilla, ensin toiselle operaattorille joka sekin huono ja heti kun kuitu tuli niin siihen kiinni samantien. Ongelmat loppui samantien.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 20.01.2021 kello on 08:01 ---ei se auta oli mokkula mikä tahansa jos naapurit vie suurimman osan kaistoista.
Ainakin meillä päin sai 3G taajuudesta enempi käytännön vauhtia kuin 4G koska kaikki naapurit oli 4G koska sen pitäis olla nopeempi.
Mutta sitten tuli kaapeli ja vauhdit nousi taivaisiin....
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se kaapelikin menee tukkoon kun käyttäjiä on tarpeeksi, kokemusta on.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 20.01.2021 kello on 09:08 ---Tätä kaupitellaan nimellä Kotimokkula. Sen takia mainitsin sen. Huom. isolla Koolla.
--- Lainaus päättyy ---
Dna n oma nimitys. Muilla 4g reititin, ja kun ei ole sitä kristallipalloa ainakaan mulla mikä kertoo.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta