Edelleen suosittelen Tampereen nurkilta http://www.italia-motor.fi/Italia-motor/ETUSIVU.html
Puhelin: 03-2654064
Itse sieltä saanut aina hyvän palvelun.
|
Edelleen suosittelen Tampereen nurkilta http://www.italia-motor.fi/Italia-motor/ETUSIVU.html Puhelin: 03-2654064 Itse sieltä saanut aina hyvän palvelun. Onkos sitä laturin hihnapyörää ikinä vaihdettu?Ei ole vaihdettu ja veikkaan tämä oli syypää kaikkeen. Eli ongelma ratkaistu Raskoneella Tampereella. Ostin varalta Tampereeen Varaosamaalilmasta laturin ja Motonetistä hihnan.30 min myöhässä mentiin sitte Raskoneelle ja eikun auto halliin. 15 min päästä tuli asentaja ja sanoi että remmi on liian pitkä ettei kiristysvara riitä..minä siihen että "voi helkutti, ensin ajellaan pitkin ja poikin Tamperetta ja etitään varaosia ja sitte ne ei passaa"..onneksi firman varastoista löyty sopivan lyhyt hihna ja testasivat sitte laturin joka toimikin ok eli mulla on nyt autossa varalta varalaturikin ![]() Ajeltiin tänne Keskisen kaupan pihaan yöksi ja aamulla kauppaan ja auto on pelannu hienosti.Tosin pitää alatukikumivaihdoll e varata jostain aika huomenna.Paukkuu kohtuu perkuleesti mutta tämä on sitte toinen juttu. 10x910mm on sitte oikea hihna mun biiliin kun Motonetin hihna on 10x925mm että se on pienestä kii. 15 min päästä tuli asentaja ja sanoi että remmi on liian pitkä ettei kiristysvara riitä.. Hihna löysällä (vanhuuttaan löystynyt?), joten kiristystä voisi kokeilla. Ei ole vaihdettu ja veikkaan tämä oli syypää kaikkeen. Mulle on käynyt samanlain motonetin hihnojen kanssa. oli liian lyhyt.. joutui puoli keulaa purkamaan sen takia. ![]() ![]() Mulle on kaäynyt samanlain motonetin hihnojen kanssa. oli liian lyhyt.. joutui puoli keulaa purkamaan sen takia.Ilmottaako Motonetin hihnataulukot mitat väärin,vai mistä johtuu? http://www.optibelt.de/index.php?id=449&L=24 Vaikka onkin tukku, niin käteismaksut samalla tiellä olevaan Teollisuus Etolaan (Etra)..
Mulle on käynyt samanlain motonetin hihnojen kanssa. oli liian lyhyt.. joutui puoli keulaa purkamaan sen takia. Oliko hihnan profiili ja koko merkinnät samat kuin entisessä hihnassa. ![]() Oliko hihnan profiili ja koko merkinnät samat kuin entisessä hihnassa. Juu kaikki piti olla oikein, kun taulukosta katsottin. Olivat siel motonetissä katsoneet, että vähemmän hyllytavaraa ja vähän lyhyempi hina varmaan käy tohon ja moneen muuhunkin. Se siitä riemusta, kun ei mennyt paikoilleen.
Juu kaikki piti olla oikein, kun taulukosta katsottin. Olivat siel motonetissä katsoneet, että vähemmän hyllytavaraa ja vähän lyhyempi hina varmaan käy tohon ja moneen muuhunkin. Se siitä riemusta, kun ei mennyt paikoilleen. Siinä ei taulukot auta, jos merkinnät hihnoissa ei täsmää. Hihnan valmistaja voi kyllä olla eri. ![]() Siinä ei taulukot auta, jos merkinnät hihnoissa ei täsmää. Hihnan valmistaja voi kyllä olla eri.Hihna oli kaikin puolin ok, mutta oikean pituista ei hyllyssä ollut, just se oikea ei ollut myynissä, ja paikkaaa sille. Kilpailevalta firmalla suoraan oikea hyllys ja en ollut ainoa joka tuki sinne tämän takia. Ei oo ekakerta motonetistä..
![]() |