eikö kukaan muista mitä maksoi vesipullo kesällä linnanmäellä ? oliko 8€, kai tuo kohtuu on 2.5€ 100l vettä ja hyvä kun on mahollisuus saada vettä. jos haluaa nuukailla niin voihan sen ottaa purostakin.
Toistaiseksi kerran maksettu vedestä, eteläisen Suomen isossa saaressa. Ehkä olisin saanut ilmaiseksi-- mutta kun oon huono tinkaamaan. Olin näet tankannut, "kasoori" kävi maksamassa-- menin pyytämään vesi avainta--varmuuden vuoksi palauttaessani kysäisin maksua. No kolikoillahan tuosta selvisin.
eikö kukaan muista mitä maksoi vesipullo kesällä linnanmäellä ? oliko 8€, kai tuo kohtuu on 2.5€ 100l vettä ja hyvä kun on mahollisuus saada vettä. jos haluaa nuukailla niin voihan sen ottaa purostakin.
Juu, on Se kohtuus. Minä kun jossakin vaiheessa olin lukevinani/ymmärtävinäni että 2,5€/l
Saariselän Nesteellä pihassa yövytty. Erittäin siisti vessa ja suihkutila käytettävissä avaimen saa mukaan ja oven lukittua sisäpuolelta. Vesi sisältyy hintaan. 15 € vuorokausi, sähköineen. Avoin paikka ja rekat vähän häiritsi.
Myös yövytty Saariselän Nesteellä. Siistit sos.tilat mielestämme, vastasi hinta-laatu -suhdetta, ja kun on väsy, niin ei pienet liikenteen äänet häirinneet. Jokaisella on omat kriteerit, paha menna toisen puolesta arvioimaan. Yöpymiseen pitäisi kuitenkin ihan ajaa asiansa.
Tuli ostettua Korppoossa pursiseuran hanasta säiliö täyteen 2e ja mieluusti maksoin, oli silloin joku tehnty ilkivaltaa ja aukaissut hautausmaan ulkohanat ja kun koko yön vesi valui niin pohjavesi loppui joksikin aikaa kunnan wesijohdoista..