rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!  (Luettu 38481 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.11.2021 kello on 21:40
  • Honkte
Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
« Vastaus #75 : 13.12.2013 kello on 08:13 »
Täältä keskeltä suomea lähdetään pohjoiseen aina mahdollisimman pienellä vesimäärällä liikkeelle. Vesitankki tankataan ennen kuin siirrytään puskaparkkiin joko leirintäalueella tai maksullisesti huoltoasemilla. Kaikki samalla kertaa tyhjennykset ja täytöt, maksaahan se vesi sille huoltamollekin jotain niin myös jätemaksut. Minä miellän asian palvelukseksi vaikka itse tankit täytän ja tyhjennän.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
  • Autossa on pyörät
Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
« Vastaus #76 : 13.12.2013 kello on 08:15 »
Tosiasiaa kertoo Huru  Thumb Thumb
En ymmärrä ajatusmaailmaa joittenkin lainkaan, kai olen vähä-älyinen.

Pitäisköhän valittaa isännöitsijälle taloyhtiön vesimaksuista per / henkilö.

Kun kuulemma muualla on ilmaista, poraavatten kaivotkin kuulemma ilmaiseksi........ :-X

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:56
Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
« Vastaus #77 : 13.12.2013 kello on 09:52 »
Kuukkelin perustivat aikoinaan kaksi nuorta naista. Näiden hoidossa Saariselän ensimmäinen kauppa (aito retkeilijän sekatavarakauppa) toimi monia vuosia. Kaunispään huippuravintolaa suunnitellessaan naiset myivät Kuukkelin Ylävaaralle.

Taisi olla -70 ja -80 lukujen taitetta, kun Kuukkeli oli myynnissä, ilmoittelivat oikein Hesarissa. Silloin kun olis löytynyt toinen Hullu...

Saariselän alueen varsinainen (turistien)nylkijä oli Kuukkelilammen Lintu-Antti. Antti sanoi kerran hinnoittelu perusteenaan, että oikeaa rahaa ovat vain setelirahat, muut ovat hiluja.

Antista oltiin montaa mieltä ja varsinkin  menneisyydestä. Muuten mukava mies. Olen vieläkin yhden kuuman juoman pystyssä,  sanoi, että ota vaan, kun olet tuossa kelissä hiihtänyt, maksat sitten joskus...  Ei vaan ole nähty.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
  • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
« Vastaus #78 : 13.12.2013 kello on 09:53 »
Moni yrittäjä taistelee tämän pitkittyneen laman ja laskukauden kanssa jopa olemassaolostansa. (yrittäjät vaihtuu tiuhaan tahtiin ja sitten se loppuu) Varsinkin jos on investoinut rakentamalla tai muuten kohentamalla palvelujaan, asiakkaiden yhä vaativampaa palvelua varten.
Jostakin nämä satsaukset on takaisin revittävä. Jos on palkkaväkeä niin monasti yrittäjälle itselle ei jää kunnon palkkaa.

Ei se ole yksin vesi mikä tulevaisuudessa maksaa, kaikkien muidenkin kulutustavaroiden hinnat jatkaa nousuaan. Tämä olotila, jos työtä ja työpaikkoja ei ala nuorille ja muille työttömille löytyyn, elintasomme laskee yhä ja saattaa mennä 10 - 15 vuotta, ennenkuin palvelut palaavat entiselleen. Että jotakin voidaan antaa kylkiäisenä muun palvelun ohella ::)

Tältä se vaan tuntuu ja näyttää :-\ :o

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.05.2021 kello on 17:34
Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
« Vastaus #79 : 13.12.2013 kello on 17:30 »
Tottakai yrittäjyys näinä aikoina on perseestä, kai minä nyt sen tiedän. Porukkaa tippuu ympäriltä koko ajan. Ja minkä takia luulette yrittäjäjärjestön hermostuneen julkisesta verovelkarekisteris tä? Se tulee olemaan todella karua luettavaa.

Mutta liiallinen asiakkaiden kyniminen maksaa menetettyinä asiakkaina paljon enemmän.

Meidän kolmen hengen pysähtyminen huoltoasemalla maksaa yleensä minulle 20-250 euroa. Ei se 2,50 siinä hirveästi tunnu. Mutta ei kaikesta pidä kyniä viimeiseen asti.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
  • Kulkija
Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
« Vastaus #80 : 13.12.2013 kello on 20:19 »
Enpä ollut tätä ketjua ennen lukenutkaan.

Pitäisi mennä samaan systeemiin kuin saksalaiset ja monet muut Keski-Euroopassa. Pytyn tyhjennys ja tuorevesi automaatista, kolikoilla maksetaan. Ei paljoa lisää reissun kustannuksia, mutta takaa palvelun olemassaolon.

Se ongelma noissa automaateissakin on, että noin joka kahdeskymmenes karavaanari on idiootti, joka pesee tuorevesiletkulla paskapytyn. Sama pelko on kyllä monilla alueillakin persiissä, ja siksi en auton hanavettä juo.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
« Vastaus #81 : 13.12.2013 kello on 20:24 »
Mä maksoin eilen Hyvinkään sairaalan kahviossa puolen litran vesipullosta 1,40€. Mukisematta. Mun oli pakko saada vettä, kun kieltä oli operoitu ja edessä 60km ajomatka.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.04.2024 kello on 15:31
  • Helsinki Kallio
Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
« Vastaus #82 : 13.12.2013 kello on 20:35 »
Kahvee ruoka ja juomavedet hyvin hoidetuissa astioissa, auton säiliöstä muuhun lotrailuun.



  • Vieras
  • Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
    « Vastaus #83 : 13.12.2013 kello on 20:41 »
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Eipä äkkiä arvaisi että matkailuauton vessaa katsoisi, ei tuollaista seinäkaakelointikuv iota nykyautoissa pahemmin ole, siisti kaikin puolin.  Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:56
    Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
    « Vastaus #84 : 13.12.2013 kello on 21:31 »
    Se ongelma noissa automaateissakin on, että noin joka kahdeskymmenes karavaanari on idiootti, joka pesee tuorevesiletkulla paskapytyn. Sama pelko on kyllä monilla alueillakin persiissä, ja siksi en auton hanavettä juo.

    Mulla on ollu mukana oma letku ja kapallinen liittimiä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
    • Autossa on pyörät
    Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
    « Vastaus #85 : 13.12.2013 kello on 21:36 »
    No sehän yrittäjän kannattaa pitää ilmaista letkua.... Asiakkat jotka sitä käyttää ovat tankanneet Venäjällä tai kärkkäisellä. Ostaneet ruoat liiteristä, niitä vetelevät valot sammutettuina takapihalla. Sitten tulevat täyttämään säiliöt "asiakashymy pepsodenteissa". Sitten ne samat tyypit avautuvat jollain foorumilla. meitä on kohdeltu väärin. . Oliko tuossa edellisessä kuvitelmassa mitään tuttua

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
    • Kulkija
    Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
    « Vastaus #86 : 14.12.2013 kello on 08:09 »
    Mulla on ollu mukana oma letku ja kapallinen liittimiä.

    Sama juttu. Siinä vaan on oma virittelemisensä.

    Sen verran nyt laho muisti rupesi toimiin, että automaateilla yleensä pitikin viritellä.

    Vaunuaikana pytyn sai täytettyä kastelukannulla ja mukana se on autossakin.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
    « Vastaus #87 : 14.12.2013 kello on 08:19 »

    Lainaus
    Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!

    Täytin saarijärven Nesteellä 6.6.2012 matkailuautoni vesitankin.

    Oliko tämä nyt Saariselällä vai Saarijärvellä?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
    • Autossa on pyörät
    Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
    « Vastaus #88 : 14.12.2013 kello on 08:21 »
    Ei kai sillä väliä, nihilisti löytää sen omasta mielestään kalliin palvelun vaikka persreiästä :o

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:06
    Vs: Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
    « Vastaus #89 : 14.12.2013 kello on 08:25 »
    No sehän yrittäjän kannattaa pitää ilmaista letkua.... Asiakkat jotka sitä käyttää ovat tankanneet Venäjällä tai kärkkäisellä. Ostaneet ruoat liiteristä, niitä vetelevät valot sammutettuina takapihalla. Sitten tulevat täyttämään säiliöt "asiakashymy pepsodenteissa". Sitten ne samat tyypit avautuvat jollain foorumilla. meitä on kohdeltu väärin. . Oliko tuossa edellisessä kuvitelmassa mitään tuttua
    Veit sanat suustani. :)
    Tuntuu, että kaikenlaisia "mielensä pahoittajia" tuntuu olevan ja vielä lomaillessa..
    Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin. :D...., tai ainakin jonkun toisen.