Kevät on tullut!
Että mistäkö sen tietää? No siitä, kun mopopojat ajelee jo täyttä touhua tiellä.
Että mistäkö sen tietää? No siitä, kun mopopojat ajelee jo täyttä touhua tiellä.
|
Kevät on tullut!
Että mistäkö sen tietää? No siitä, kun mopopojat ajelee jo täyttä touhua tiellä. ^
Täällä minä en vielä aja!!! Tai sitten siitä että matkailuautot on jälleen tien päällä. Tänään oltiin lasten kanssa 5-tien läheisyydessä pulkkamäessä niin vajaassa tunnissa meni useampikin matkailuauto joten siitä tietää että kevät on tullut.
Onko kevät myöhässä? Kuvaa kun katselee, on yllättävän pieni ero etelän ja lapin välillä, viikko. Taisi viime vuonna olla pohjoisissakin aika lämmintä. Länsi lappi näyttää normaalimmalta. arvakkaas vaa mitä ...mä löysin meitin pihast tuolaisen metri x kaks pläntin mustaa maata ...kyl se kevät tulee ...nyt vaan tuulee taas niin kovaa ,et se pöllyttää niit lumei tuonne tielle ...mahtoikos olla viiminen auraus tuos pihas tänä aamul tält talvelt ..toivottavasti ..
![]()
arvakkaas vaa mitä ...mä löysin meitin pihast tuolaisen metri x kaks pläntin mustaa maata ...kyl se kevät tulee ...nyt vaan tuulee taas niin kovaa ,et se pöllyttää niit lumei tuonne tielle ...mahtoikos olla viiminen auraus tuos pihas tänä aamul tält talvelt ..toivottavasti .. Laita siihen varhaisperunaa ![]() Laita siihen varhaisperunaa pitää kyl laitaa kuormallinen multaa ,mut paikka ei kauheen kiva ,kun roskispoijat tallaisne kuiteskin ,kun roskii tyhjentää , mut muuten kyl ois voinu ..oiskohan saanu jo ennen jussia ne myyntiin toril jos sit kerrankin ois positiivisenä ootamas sadonkorjuuta ...hmm Puolen tunnin kolausurakka ja reipas viima tietää kesän tuloa!
![]() lupas taas taivaalta jotain jota ei tääl maas viel paljoa olekkaan ... jot kevät tulee ...nyt vain toivotaan ja pidetään peukkui , et se ois edes vettä ...
lupas taas taivaalta jotain jota ei tääl maas viel paljoa olekkaan ... jot kevät tulee ...nyt vain toivotaan ja pidetään peukkui , et se ois edes vettä ... Mielellään kiehuvaa, tai ainakin kädenlämpöistä. ![]() Aamulla lupailivat viikonlopuksi lähes helleaaltoa,tänne pohjolaan.
![]() Sitten lisäsivät,että ensiviikolla kelit palutuu normaaleiksi,pikku pakkasta ja lumisadetta. Hyvä,mulla kun on tää hyötyliikunta kausi vielä kesken ![]() Aamulla lupailivat viikonlopuksi lähes helleaaltoa,tänne pohjolaan. Enään -15c lauhtunut aamusta jo 3 astetta. Lumi sulaa viellä hissukseen. Päivä päivält paniikki nousee..sviddu jos tää tanan pakkane ja lumentulo ei koht lakkaa ni..ni..ni..ni..mää alan poraamaan!!
![]()
onnex maaliskuu maata jo näytti, toivotaan jotta huhtikuu humauttaa (ja kunnolla, jo alku kuusta)
|