Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Reitti ehdotuksia pohjoseen menijälle
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 29.05.2012 kello on 16:40 ---Etelään. :D
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 29.05.2012 kello on 08:48 ---3 vuotta sitten ajoin Rantsilasta etelään sitä nelostien länsipuolella olevaa pienempää tietä. lehmillä, naisella eikä minullakaan. :D
--- Lainaus päättyy ---
Mutkia matkassa reitillä pohjoiseen 8)
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 29.05.2012 kello on 21:11 ---Mutkia matkassa reitillä pohjoiseen 8)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 26.05.2012 kello on 23:07 ---Olisin piirtänyt pari reittivaihtoehtoa, mutta kone herjaa punaisella, että ei ole turvallista avata Google-karttoja. Onkohan toisilla vastaavaa ongelmaa. Kun ei tiedä, mihin kohtaa Jäämeren rannalle olet menossa, niin huono on antaa vinkkejä. Itse jos olisin menossa, niin suunta kohti Kajaania, sieltä Paltamo -> Rovaniemi -> Kittilä -> Hetta -> Kautokeino -> Alta, joka jo on Jäämeren rannalla tosin vuonon pohjukassa.
--- Lainaus päättyy ---
Tää näyttää ihan mukavalta reitiltä mutta minne suuntaan paluumatkan?Antakaahan reitti vaihtoehtoja jotka hyviksi olette havainneet.
En ole vielä tutkinut puska,matkaparkki karttoja ett löytyykö yllä mainitusta reitiltä sellaisia.mutta olishan yöpymispaikatkin hyvä suunnitella etukäteen.Eikä tietenkään ole mikään tarkoitus että parissa päivässä ajetaan ylös ja kun oon k***u jäämereen niin äkkiä alas etelään.Ei pidetä kiirettä onhan koko loma aikaa matkailla.
Weicco:
Kyllä siellä kaikenlaista löytyy kun poikkeaa rohkeasti pääteiltä. Suosittelen.
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 30.05.2012 kello on 21:32 ---Tää näyttää ihan mukavalta reitiltä mutta minne suuntaan paluumatkan?Antakaahan reitti vaihtoehtoja jotka hyviksi olette havainneet.
En ole vielä tutkinut puska,matkaparkki karttoja ett löytyykö yllä mainitusta reitiltä sellaisia.mutta olishan yöpymispaikatkin hyvä suunnitella etukäteen.Eikä tietenkään ole mikään tarkoitus että parissa päivässä ajetaan ylös ja kun oon k***u jäämereen niin äkkiä alas etelään.Ei pidetä kiirettä onhan koko loma aikaa matkailla.
--- Lainaus päättyy ---
Joskus olen ajanut Altasta Lakselviin ja sieltä Karigasniemnen kautta alas. Toinen vaihtoehto on jatkaa Tanabruhun asti ja tulla Tenojokivartta alas. Puskia löytyi silloin riittämiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta