Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Reitti ehdotuksia pohjoseen menijälle
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.05.2012 kello on 10:46 ---Muutaman kerran olen reissukohteeseen ajanut pikkuteitä pitkin henkilöautolla, siis putipuhtaalla sellaisella, oli satanut hetken ajan ja sitten se tuli, traktori peräkärryineen suoraan pellolta siihen eteen, renkaiden mukana multaa ja sitä itseään tuli tielle kilotolkulla, vaikka jätin väliä heti useamman satametriä niin tiehän nyt oli mutavelliä joka tapauksessa.
Onneksi isäntäväki oli myös autoilija joka ymmärtää puhtaan auton päälle ja saatiin auto huhdeltua. Siinä on riskinsä noissa maalais-seututeissäkin. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Hiekkatiet on mainioita ja varsinkin jos sitä on ylläpidetty hyvin. Märällä kelillä toki auto likaantuu ja ei se minua haittaa, irtolika lähtee seuraavassa sateessa tai kun märällä asvaltilla ajaa.
Meillä autot on käyttöä varten ja toki ne pidetään kunnossa ja jokseenkin siistinä, mutta ei liasta ongelmia oteta. Vaimon yrityksen käytössä ja mainoksilla varustettu tietty saa pesun useammin.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 29.05.2012 kello on 08:48 --- Ei ollut kiirettä lehmillä, naisella eikä minullakaan. Melkein jokainen lehmä huiskutti hännällään ja nainen kädellään. Mukava hetki liikenteessä. :D
--- Lainaus päättyy ---
Hieno kuvaus pohjoiseen menijältä Thumb
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 29.05.2012 kello on 09:53 ---Hieno kuvaus pohjoiseen menijältä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 29.05.2012 kello on 09:53 ---Hieno kuvaus pohjoiseen menijältä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Etelään. :D
joo o:
Se on niin jokapäiväistä täällä, soratiet ja hännänheiluttajat ;D ;D
Kun vaan itse jaksaisi........... ................. ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta