Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Reitti ehdotuksia pohjoseen menijälle
Arska:
Tarkoitus olisi lähteä lappiin heinäkuun puolessa välissä.Olisi kiva käydä vaikka jäämeren rannalla.Kaipaisink in vinkkejä reiteistä joita kannattaa ajella.Joskus 80-luvun alussa olen (ford fiesta 1,0) ajellu vaimon kanssa Skiibotteniin,siinä mun kokemukset alueesta.Ehdotelkaa pa mukavia reittejä.Lähtöpiste enä olisi Koskenpää Jämsänkoski.
Weicco:
Itse ajaisin itä rajaa pitkin ylös, inarista kirkkenesiin ja sieltä jonnekkin
perho-ukko:
Kaksi on reittiä Pohjoiseen! Käsivarren suunta,tai Utsjoki,kummastakin pääsee Jäämerelle !! ;D
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 25.05.2012 kello on 19:58 ---Itse ajaisin itä rajaa pitkin ylös, inarista kirkkenesiin ja sieltä jonnekkin
--- Lainaus päättyy ---
Itärajaa minäkin ajaisin,lännessä Muonioon asti tylsää maisemaa..
Ja kun kerran meinaat mennä mäkärä aikaan, niin muista ottaa offia etelänmies mukaan niin säästyt hiukan pahemmilta paukamoilta ja jos vaunulla tai as-autolla niin ehdottomasti semmoinen vekotin jonka saat liittää verkkovirtaan ja siihen sen esim. Raid hyttys karkottimen..niin saat nukkua yösi rauhassa.
Vielä kun kaikki ilmastointi aukot vuoraat tiheällä verkolla niin saatat säästyä kurjalta kohtalolta.. 8)
perho-ukko:
Nykyään ajan Vesanto-Keitele-Pielavesi-Iisalmi-Kajaani-Rovaniemi-Kittilä !! On rauhallisempi reitti,pääsee edes kuselle välillä !! ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta