50 pöllähti viime kesänä. Pojaat askarteli minulle äijä laatikon, jossa kaikki tarpeellinen.. Hajusteena oli suopursua ja tervaksia. Olin aika otettu. Rouva on -62 mallia.
nainen kun olen niin olen vast 25 hmm .. vai olikohan toi ny toissin päin ja ehkän jotain risojakin päälle ... hmm en kyl ny muist , mut mieli on kuin teinitytön ja ikä numeroita , jot huhhei nuo numerot mielestä unhola vei
nainen kun olen niin olen vast 25 hmm .. vai olikohan toi ny toissin päin ja ehkän jotain risojakin päälle ... hmm en kyl ny muist , mut mieli on kuin teinitytön ja ikä numeroita , jot huhhei nuo numerot mielestä unhola vei
onpa ilo katsella noita ikäjutskii ....ylättävästi on täällä orgillakin aika paljon nuoria ...se on hyvä ...nimittäin jatkuu tämäkin harrastus ja minusta nuoria on jo - 70 luvun syntyneet ,mut noit ihan nuoriakin on myöskin kiitettävästi ....toivonkin teille pitkää ikää tämän harrastuksen ... niin orgin ,kuin vaanareidenkin parisa
Ja yllättävän moni on antanut äänensä eli tuossa näkee suhteellisen hyvin foorumin kirjoittajien määrän, voisikin sanoa että n. puolet on ollut yhtä aikaa paikalla.