Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Asuntoautolla saa ajaa sataa, muttei kaikki

<< < (5/7) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.05.2012     kello on 09:36 ---Henkilöautolla kun ajelen, ei yleensä ohittajia ole. Kulkimella mennään navin mukaan 82-83km/h. Voi jos virkavalta istuisi kameran kanssa kyydissäni, pääsisi kuvaamaan immeisten kiireen ja törttöilyn.  >:(

--- Lainaus päättyy ---

Lauseiden järjestyksen kun kääntää - 2 eri persoonaa  :o ;D ;D - vitshi-vitshi   :laugh:  :laugh::

"Kulkimella mennään navin mukaan 82-83km/h. Voi jos virkavalta istuisi kameran kanssa kyydissäni, pääsisi kuvaamaan immeisten kiireen ja törttöilyn.  Henkilöautolla kun ajelen, ei yleensä ohittajia ole.  >:("

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.05.2012     kello on 08:50 ---Sitten omantunnon kysymys: Suomessa matkailuautolla (ilman 100-lätkää) moottoritiellä enintään 80km/h - kuka ei aja kovempaa :o Olen joskus nähnyt tuon "ihmeen"  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
No mulla on 100-lätkä, mutta ajelen motarillakin yleensä 80km/h, tai rekkanopeutta.
Yleensä pyrin kylläkin karttamaan motareita viimeiseen asti.

Siinäpähän arvostelette. Otan kyllä muun liikenteen huomioon tarkkailemalla taustoja.
Keskikulutus retkuiluautolla 7,5L pintaan, pakulla alle 7L ja henkilöpiilillä aika tarkkaan 4L sadalla.
Täysperällä alle 30L tyhjänä ja kuormattuna 35-38L.. ja tämän täysperän matkanopeus on 80-83 yleensä.

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.05.2012     kello on 08:50 ---Sitten omantunnon kysymys: Suomessa matkailuautolla (ilman 100-lätkää) moottoritiellä enintään 80km/h - kuka ei aja kovempaa :o Olen joskus nähnyt tuon "ihmeen"  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Olinkohan minä tuo "ihme" 8)

kuusaan.matti:
Tekniikan Maailma lehdessä 10/12 tuota ihmeteltiin.
Meikäkin ilman lätkää saan ajaa täällä 80 km/h, mutta saksassa vaikka kahtasataa (jos pääsis).
Noh ehkä ajelen samaa rekkavauhtia jokapaikassa kuitenkin, niin on rauhallisempaa matkanteko.

Duster:
Matkanopeuteni yleensä 85km/t ellei tiellä alhaisempaa rajoitusta, tuota nopeutta köröttelen myös motarilla (tiellä taas) ja kaikki muut painaa ohi paitti raskaskalusto

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View