Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Asuntoautolla saa ajaa sataa, muttei kaikki
hemppat:
Venäläiset maksavat hyvin sakkonsa muihin verraten. Niin kauan kun meillä on viisumivaade.
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 16.05.2012 kello on 16:25 ---Kyllä on. Perässä ajaja oli nimeltään Vladimir (venäläinen), hän ei maksa sakkojaan suomeen ;D
--- Lainaus päättyy ---
jus66si:
Navigaattorin oon pistäny kilahtaan jos vauhti nousee yli 78 km/h. Pääasiallisesti ajan kantatieverkkoa. Alemmilla nopeuksilla jonkin verran alle rajoitusnopeuksien.
Ei siinä muutaman kilometrin erolla voita mitään ajallisesti. Pääasia on se mulle että matkanteko on rentoa ja turvallista.
Ei se ole kyydissäolijoilekka an kivaa, jos "perämies" alkaa pirstaan ja polkeen kone huutaen.
Kuulemma hyvän kuskin tunnistaa siittä, että tavarat pyssyy pöyrällä kurveissakin. ;D
perho-ukko:
Voi..voi pojjaat,mihinkä teillä on kiire!! Meikäläinen "röpöttelee" reulua seitentäkymppiä,kerkiää nauttia maisemista !! ;D ;D
Jushi69:
Reissuvauhti tällä karavaanarilla on 90-95km/h .
Empähän osaltani aiheuta vaarallisia ohitukseen oikeuttavia yrityksiä jos ei nyt sitten 100 tiellä kurvaile.Siellä katselen tarkemmin peileihin ja hidastan ja vilkulla näytän jos on mahkuja ohittaa..
Tosin tämä on typerää kun mulla on sitten se moraalinen vastuu jos jotain sattuu... :-[
Mutta ei oikeudellinen... :'( :'(
88k5:
Eilen ajelin viimeksi about 400km 4/5-tietä (siirtymätaival ;D), ja hyvä oli iltaisella ajella 100..102 (gps) taulussa - saihan siinä muutama (parissa 100-lätkä) m-autoakin ohittaa. Miksi en ajaisi satkua kun on tuo tie aika tuttu - noh, ehkä litran verta kuluu löpöä satkulla enempi :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta