Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuinka pitkän loman kukin pitää ja kuka siitä kateellinen
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 9.05.2012 kello on 21:47 ---Huoh.... lienenköhän todellakin ainoa joka ihmettelee todellakin tuollaista, pätkätöissäkin omasta halustaan
Selvää on puheistasi päätellen että vuosiansiosi on reippaasti yli perus-suomalaisen joten ymmärrän hyvin että pätkätöitä voi silloin joku todellakin "haluta tehdä" mutta jos se vuosiansio on alle 25000 euroa niin nuo pätkätyöt eivät ole sitä mitä kukaan haluaisi tehdä...
Edelleen Alan, ymmärrystä siihen että kaikki eivät ole akateemisia ja hyväpalkkaisia, ehkä se että olen työläisperheestä ja myös molemmat vanhemmat ovat työläisperheestä, auttaa ymmärtämään asiaa myös ruohonjuuritasolta.
Ja uskon että tätä mieltä on moni, todella moni mutta eivät uskalla sanoa sitä ääneen kun ovat nähneet mitä tapahtuu.
mutta tätähän tämä on, ymmärtämättömyyttä puolin ja toisin.
--- Lainaus päättyy ---
Lopeta jo !! >:(
ihaa:
no minäkö tässä nyt ainoana olen ???
ymmärrän vain Ipsua :-\
Turhan Höpöttäjä:
Rahhoo, rahhoo ei oo. Mutta meikäläinen vaen rallattelloo, ja noama matreessa virnistyksessä. :D :D :D
perho-ukko:
Onhan täällä lupsakoitakin Savolaisia !!! ;D
ihaa:
no älkää nyt ainakaan toisen pätkätöistä sitä hauskuutta repikö :o
Minä olen sitä pätkätyötä nähnyt riittävän läheltä jotta ymmärrän kyllä täysin Ipsun puheita, ei siinä paljoa naureta silloin, tuskinpa edes naapurikaan viitsii niin tehdä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta