Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuinka pitkän loman kukin pitää ja kuka siitä kateellinen

(1/18) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.05.2012     kello on 12:26 ---Joillakin reissaaminen jää päälle, muttei se muuta elämää estä. Onneksi aikuiseksikaan ei ole  ihan kokonaan pakko kasvaa.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se vaan suurimmalla osalla on niin että lomaa et voi/saa enempää kuin kork. 5 viikkoa touko-syyskuun aikana.

Voit Alan nähdä itsesi täysin etuoikeutettuna jotta voit lomailla perheesi kanssa myös muulloin kuin heinäkuussa.

Alan:
Jaksat vaan jauhaa samaa. Mun duunissa kaikki kiittää mua, kun jonkun pitää olla remmissä myös juhannuksesta 5 viikkoa.

Tosiasia on, että tämän päivän nuorilla on vapautta reissata paljon enemmän, kun työt ovat pätkätöitä. Ja mahdollisuuksia myös, kun lentäminen on suhteessa huomattavan halpaa verrattuna omaan nuoruuteeni 20 vuotta takaperin.

ihaa:
Ei tämä nyt mitään jauhamista ole vaan todellisuutta aika monelle suomalaiselle, toki nykyaikana jopa duunari saa vapaata mutta monella työnantajalla on myös siinäkin sanottavaa, suoraan tai vähän kierrellen.
En tunne kovinkaan montaa jolla on mahdollisuutta lähteä pitkälle reissulle normaalin neljän viikon kesäloman ulkopuolella ja harvalla pariskunnalla edes kesälomatkaan sattuvat yhtä aikaa jolloin kesäloman reissu jää monella kork. kahteen viikkoon ja viikonloppulomailuk si ja entäs ne jotka käyvät töissä viikonloput ?

Jos nyt itsestäni mainitsen niin voisin tehdä pari-kolme viikkoa työaikapankkiin mutta milloin....halu olla perheen parissa illat estävät sen aika tehokkaasti ja kesä on kiireisintä aikaa muutenkin.

Ihan oikeasti Alan, ei täällä orgissakaan ole kovin monella perheellä mahdollisuutta pitää sitä lomaa kesäaikana enempää kuin ne lomaviikot ja entäs puolison loma ?

Voit olla tyytyväinen tilanteesi rehellisesti, suurimmalla osalla tuo ei vaan onnistu, laita vaikka äänestys pystyyn ellet usko.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.05.2012     kello on 13:00 ---Mun duunissa kaikki kiittää mua, kun jonkun pitää olla remmissä myös juhannuksesta 5 viikkoa.

--- Lainaus päättyy ---

Jaa, tämä lause minulta meni ohi  :-[

Weicco:
Täälläkin tuli heti  Thumb työkavereilta  kun ilmoitin vuoden alussa jotta pidän loman viimeistään kesäkuun aikana sen vähät 4vko. Lomaa on tullut pidettyä kevät talven aikana noin 3 vko, pekkasia ja palkatonta tullut otettua.
Sinäänsä on hyvä tilanne kun voimme sumplia työvuoromme niin kuin halutaan. Viikon vapaan saa helposti järkättyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View