No mitäs witalista. Aamulla katoin uusintana Ruotti latvia. Ja sitten huomas että olis ollu jokin Canukkien ottelu 18.00 mutta olin pahasti vaimon syleilyssä notta en kerinnä..
Kyllä tuli torstaina seurattua Hakametsän jäähallissa MM jääkiekkoa. Tosin kyseessä oli proteesijääkiekko, eli pelaajilta puttui raaja tai kaksikin,joka oli korvattu proteesilla. Ihan vauhdikkaasti he luistelivat, jäähyjäkin jaettiin, hanskoja ei sentään riisuttu nyrkkeilyn vuoksi. Muulloin ei tule jääkiekkoa seurattua, ei lehdistä-tv:stä eikä radiosta . Kolmesti olen Hakametsän hallilla aiemmin pelissä ollut-- kuskina.
Kyllä tuli torstaina seurattua Hakametsän jäähallissa MM jääkiekkoa. Tosin kyseessä oli proteesijääkiekko, eli pelaajilta puttui raaja tai kaksikin,joka oli korvattu proteesilla. Ihan vauhdikkaasti he luistelivat, jäähyjäkin jaettiin, hanskoja ei sentään riisuttu nyrkkeilyn vuoksi. Muulloin ei tule jääkiekkoa seurattua, ei lehdistä-tv:stä eikä radiosta . Kolmesti olen Hakametsän hallilla aiemmin pelissä ollut-- kuskina.
tuo kuulostaa hyvälle urheilulle ...kannatan ja hienoo ,että olet kuskina muuten vois jäädä tuokin pelin ilo ...teiltä molemilta kokemati...
Pitihän sitä taipua ja ottaa totaali, kyllä se vaan mun mielestä on puolet peliä tuo Mertaranta, ei merta rantaa rakkaampaa
olen samaa mieltä mutta nuukuus iski ja pitää katsoa vain avalta matsii nyt alkaa kohta kutkuttava peli nyt jo jännittää ihan mahdottomasti leijonat vastaan kanada
Joo, Kanada ottelua katsomme mahtavassa maisemassa, Jyrkän Ruukissa, Sonkajärvellä. Ollaan menossa Kuhmoon, mutta jäimme tähän naatiskelemaan keväästä. ...Elämä on.