rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kiinnostaako jääkiekon MM 2012 kisat  (Luettu 9202 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Kiinnostaako jääkiekon MM 2012 kisat
« Vastaus #30 : 5.05.2012 kello on 20:13 »
 Thumb

• Vieras
  • Vs: Kiinnostaako jääkiekon MM 2012 kisat
    « Vastaus #31 : 5.05.2012 kello on 23:40 »
    Tuli kuitenkin otettua Elisa viihteeseen Canal +  24/7 HD paketti, 15€ maksoi. Pikkaisen parempi kuva kuin Avan lähetyksessä eikä mainoksia  :)
    Pikkisen kun olisit malttanu niin katosiist samat ottelut 5 sek viiveellä tuolta minun linkistä.
    Mutta El Hombre onkin myi bien rahamies ;D Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    « Vastaus #32 : 5.05.2012 kello on 23:45 »
    Pikkisen kun olisit malttanu niin katosiist samat ottelut 5 sek viiveellä tuolta minun linkistä.
    Mutta El Hombre onkin myi bien rahamies ;D Thumb

Eipäs vehnästellä. Ei näkynyt kun koitin  >:(

• Vieras
    « Vastaus #33 : 5.05.2012 kello on 23:55 »
    Eipäs vehnästellä. Ei näkynyt kun koitin  >:(
    No mitäs witalista. ::)
    Aamulla katoin uusintana Ruotti latvia.
    Ja sitten huomas että olis ollu jokin Canukkien ottelu 18.00 mutta olin pahasti vaimon syleilyssä notta en kerinnä..
    Koita ny vielä tai paree ku et koita ku maksoit jo ... Tsori jos ei sulla toiminu..Mulla toimi ihan loistavasti..ja vo kattoo viiveellä matsit... ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
    « Vastaus #34 : 6.05.2012 kello on 06:57 »
    Vähän ohi aiheen,mutta olen minäkin harrastanut urheilua,yö juoksua , aikoinaan nuoruudessa talon isäntä ajoi naapurin aitasta,juostiin siinä varmaan ennätys,isäntä perässä koivuhalon kanssa,kilometri,sitten isäntä luovutti !! Että on sitä urheilua harrastettu !! ;D ;D ;D
    Eihän tuo ollut edes tasapuolista. Isäntä kanto halkoa ja sinä??? Oliko housut jalassa vai kannoitko niitä?  ;D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.07.2024 kello on 20:50
    « Vastaus #35 : 6.05.2012 kello on 11:05 »
    Ei

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:53
    • Oululainen terwaporwari
    « Vastaus #36 : 6.05.2012 kello on 12:03 »
    Tulee seurattua viimeistään aamun lehdestä ;D ;D.Ei ole mulle elämää suurempi asia.

• Vieras
    « Vastaus #37 : 6.05.2012 kello on 18:23 »
    Äsken seurasin ja sivusilmällä katselin kun
    täältä oli porukkaa jostain syystä pois.

Eli en ollut ainoa. :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:35
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #38 : 6.05.2012 kello on 18:26 »
    Kiinnostaa, yritän välttää ajamasta Areenan ohi kun lähden johonkin. Ei muuten  8)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #39 : 6.05.2012 kello on 18:27 »
    No Helewata, kiinnostaa tietenkin!

Jo toinen 1-0 voitto, ei hyvä.  Maaleja vaan pitäisi tulla enemmän, noo ja jou toisaalsta voitto on tarkein.

Hämäävät ryökäleet vain noilla 1-0 - voitoilla, sitten kun tulee päävastukset areenalle, HANAT auki!

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #40 : 6.05.2012 kello on 18:32 »
    Kiinnostaa Thumb Ylivoimat pitäs käyttää hyväksi,niillä pelit ratkastaan ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #41 : 6.05.2012 kello on 19:12 »
    Kiinnostaa Thumb Ylivoimat pitäs käyttää hyväksi,niillä pelit ratkastaan ;)

Thumb  Thumb  Thumb

Suomen pelejä tulee jonkun verran seurattua, yleensä hidastuksista.  :D  ;D  :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #42 : 6.05.2012 kello on 23:02 »
    juuh ..suomipelit katson 
    ja näinhän se menee  ;D

Koska jääkiekon MM-kisat ovat alkamassa, on hyvä selventää pari juttua..
    Tämä on erään naisen kertomus jääkiekon ihmeellisestä maailmasta:

Koska olen perehtynyt Jääkiekkoon, haluan jakaa tietoni muiden kanssa. Voit luottaa asiantuntemukseeni, sillä olen perehtynyt aiheeseen varsin laajasti. Kävin 70-luvun lopussa yhdessä Jääkiekko-ottelussa Helsingissä ja heti perään toisessa Tampereella 90-luvun alussa. Lisäksi olen nähnyt Jääkiekkoa useita kertoja Urheiluruudussa sulkiessani televisiota.

Jääkiekko on kamppailu-urheilua. Lajissa kamppaillaan perimmiltään istumapaikoista. Pelissä on kaksi joukkuetta ja paljon numeroituja pelaajia. Heille ei kuitenkaan ole varattu numeroituja paikkoja. Paikkoja on vähemmän kuin pelaajia. Osa pelaajista joutuukin istuimen vapautumista odotellessaan säntäilemään aidatulla kentällä. Aitauksessa olo on tehty mahdollisimman vaikeaksi: kenttä on jäädytetty vaarallisen liukkaaksi ja pelaajien jalkoihin on sidottu metalliterillä varustetut kengät. Lisäksi toisen joukkueen pelaajat tönivät koko ajan.

Istumapaikkoja vartioi kunkin joukkueen Capo di tutti capi. Hän on se huonosti istuvaan ja räikeään pikkutakkiin sonnustautunut äkäisennäköinen mies, joka jauhaa koko ajan purukumia. Hän häätää muutaman pelaajan kerrallaan aitaukseen tuupittavaksi. Penkeille jääneet eivät haluaisi päästää ketään lähtijöiden tilalle, vaan he hakkaavat aitauksesta tulijoita isoilla hanskoillaan ja käyräpäisillä kepeillä, eli mailoilla.

Pelaajan on mahdollista saada istumapaikka yksityisaitiostakin, mutta siitä joutuu tappelemaan. Yksityisen istumapaikan myöntää yleensä näkövammainen, mustavalko-paitaan sonnustautunut mies, kutsumanimeltään m**kku. Jos m**kku ei ole päässyt aitaukseen, häntä saattaa tuurata myös Dorka tai Pelle. Pelaaja saa istua privaattiaitiossa kuitenkin vain pari minuuttia kerrallaan. Sitten hänen on taas lähdettävä takaisin aitaukseen tönittäväksi ja kampitettavaksi.

Pelissä on kaksi pelaajaa, joita ei päästetä ollenkaan istumaan. He seisoskelevat aitauksen eri päissä verkosta rakennettujen laatikoiden eli maalien edessä. Heitä kutsutaan maalivahdeiksi. Aitauksessa vuorollaan olevat pelaajat koettavat osua näihin raukkoihin mustalla kumikiekolla, jota lyödään em. mailoilla.

Jäähallissa soitetaan usein kivaa jumppamusiikkia. Katsojilla on kaksi tärkeää tehtävää. Ensinnäkin katsojien on tarkasti seurattava em. mustaa kiekkoa. Jos aitauksessa oleva pelaaja ei osu kiekolla maalivahtiin,vaan kiekko livahtaa maaliin, on katsomon reagoitava salamannopeasti. Mikäli katsoja kannattaa sitä joukkuetta, jonka maaliin kiekko osuu, hänen on huudettava mahdollisimman kuuluvasti "paitsio". Mikäli katsoja kannattaa toista joukkuetta, hän voi huutaa mitä tahansa, kunhan huutaa kovalla äänellä. Esimerkiksi "Öööh-haa-möää-haa" on suositeltava huuto.

Nyt vain seuraamaan Jääkiekkoa! Se on todella mielenkiintoista, kun ymmärtää pelin juonen! :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    « Vastaus #43 : 7.05.2012 kello on 05:19 »
     :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 21:04
    • seniori
    « Vastaus #44 : 7.05.2012 kello on 08:54 »
    No mitäs witalista. ::)
    Aamulla katoin uusintana Ruotti latvia.
    Ja sitten huomas että olis ollu jokin Canukkien ottelu 18.00 mutta olin pahasti vaimon syleilyssä notta en kerinnä..
    Koita ny vielä tai paree ku et koita ku maksoit jo ... Tsori jos ei sulla toiminu..Mulla toimi ihan loistavasti..ja vo kattoo viiveellä matsit... ;D
    Sillälailla  Thumb Tuo on miehen eikä poikasen puhetta :D