Ihmeen lujaa liimaa, kun kestää mootoripyörienkin katteissa, jossa joutuu alttiiksi melkoiselle tärinälle.
Ihmeen lujaa liimaa, kun kestää mootoripyörienkin katteissa, jossa joutuu alttiiksi melkoiselle tärinälle.
|
Ihmeen lujaa liimaa, kun kestää mootoripyörienkin katteissa, jossa joutuu alttiiksi melkoiselle tärinälle. Vaunuvanhuksen etuhelma on hapertunut ja rispaantunut. Josko sen alaosan sahais kokonaan pois.? Sitten reunaan jokin muovinauha siistimään. Jos sen korjaa, jää paikka rumasti näkymään ilman maalausta. Jos maalaa, on maalattava koko koppa. Minä ottaisin sahan käteen Minä sahaisin kyllä rälläkällä ![]() Korjaaminen vaatisi koko spoilerin korjaamista koska se luultavasti hajoaa pian paikallisen korjauksen vierestä Minä sahaisin kyllä rälläkällä Feini käteen, Siinä on pienihampainen terä jolloin ei revi ylimääräistä. Rälläkkä on ihan hyvä laite mutta vierelle kannattaa otta varalta sammutin tai vähän kerrallaan leikata ettei kuumene liikaa. Pois vaan. Tällaisella lähtenee kivasti. Tulee siisti jälki. Tuommonen pitää investoida itellekkin heti. Valitettavasti oli vaan 125mm kokoisena - isossa kulmurissa tuo olisi kiva ![]() KWS230PRO Sahanterä - pyörö 230/22,5mm WOODBLADE KPL 27,50 33,83 |