Siinä mies katselee matkailuautoa jossa 6 pyörää ja haaveilee. "Olisipa tuo minun". Ei tarvitsisi riisikupilla kiskoa tätä laatikkoa perässä ja sateella pyöritellä tukijalkoja
Mies haistelee etelän ilmaa ja nauttii siitä, tyytyväisen, suoraselkäisen ja itsevarman näköisenä. Ei se mitään haaveile, vaan tietää, että ison auton kanssa voi olla isot murheet, ja omansa tuntee, sitä osaa käyttää.
OK, hienoja ja awostettawia kommentteja, kiitos niistä.
Mutta miten itse ideoit avauksesi? Improvisoit, peesaat, provosoit....?
Musta tuntuu että minä aina avaan vaan asialla. Jos on joku ongelma, niin eipä siinä sitte muutako se ongelma peliin ja pyytää ratkaisuehdotuksia. Jos taas luulen tietäväni jotain tarpeellista jota muut ei tiedä, niib asiaa taas kehiin...
Välillä pitää vehnästellä; niitten kanssa, jotka siitä tykkää. Joskus on tullut vehnästeltyä vääräänkin suuntaan, vaan äkkiäpä sen huomaa ja lopettaa - Ossia en tarkoita.
Toki asiallakin tulee usein avattua, ja niitähän riittää. Uusia ketjuja avaan kyllä nihkeästi, kun olen muualla oppinut pitämään foorumin siistinä.
Foorumin siistinä pitämisen lähtökohtana pitäisin myös sitä että otsikosta ymmärtäisi heti mitä se pitää sisällään, toki voi olla että ei saada uteliaita lukemaan omaa juttua mutta onko se nyt aina se tärkein...kuinka moni on sen lukenut ?
Pelkkä yksi sana ei paljon kerro ja näyttää erityisen typerältä kun sitä katsoo sitten, vaikkapa takkahuoneesta.