Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Elintason nousu
moon:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 29.01.2011 kello on 14:36 ---Piti kanssa kirjoittaa yrittämisestä ja kirjoitinkin pitkän tekstin. Mutta kun se menee väkisin politiikkaan niin empäs sitten lähettänytkään
--- Lainaus päättyy ---
Samaa ilmiötä täällä. Amnesty international puolustaa ihmisoikeuksia. Suomen yrittäjät ry on olemassa, mutta pitäisi varmaan alkaa hommaamaan jotain instanssia joka puolustaa yrittäjienkin ihmisarvoa.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.01.2011 kello on 14:45 --- Jätettäköön se asia yksityisasiaksi !!! ;)
--- Lainaus päättyy ---
Spekuloin tässä sitten ihan issesseen että aikas hyvin on mennynnä. ;)
Alan:
Melkoista juppiporukkaa täällä onkin kun kalustoa kattelee... ;D
Olen joskus sanonut, että jokainen on oman onnensa seppä. Sen onnen, on se sitten tyydyttävä toimeentulo tai joku muu, pystyy nyky-yhteiskunnassa saavuttamaan jokainen. Tapoja siihen on monia, ei tarvi olla nykysuomessa "herra" eikä yrittäjä pärjätäkseen hyvin. Tuosta on amerikkalaisuuden ihailu kaukana.
Vanhemman polven kohdalla tilanne on noiden "elämän eväiden" osalta varmaan ollut toinen, asia on taidettu puhua jo infossa puhki.
------------
Vaan ei kuulu karavaanariporukoih in puoluepolitikointi eikä tittelit tai niiden puute. Siitä tykkään, vaikken kovin sosiaalinen karavaanari netin ulkopuolella olekaan.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.01.2011 kello on 15:00 ---Spekuloin tässä sitten ihan issesseen että aikas hyvin on mennynnä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Köyhä olen kuin kirkon rotta,mutta mitä on rikkaus ?? ;)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.01.2011 kello on 15:40 --- Köyhä olen kuin kirkon rotta,mutta mitä on rikkaus ?? ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa se tuli, olet oikeasti rikas mies. Raha ei ole mittari. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta