Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Elintason nousu

<< < (10/43) > >>

JJJ:
Hanuristahan kaikki on. Itse pyöritän kahta firmaa. Toisesta tulos +/-0 ja toisesta jää sen verta että juuri ja juuri keskituloiseksi pääsee. Mutta kaikki se murhe ja työmäärä mitä siihenkin rahaan teen on tuplasti enemmän kuin normaalilla palkansaajalla. Itsehän tässä tiensä on valinnut joten turhaa tässä on liikaa avautua.
Veroni jne. maksan ihan mielelläni kunhan  saan rahoilleni vastinetta mm. Terveydenhoitopuole lla (ei muuten toimi) ja lapsille kunnon koulutusmahdollisuu det jos opin tie vaikka  maistuisi paremmin kuin minulle.
Loppupelissä olen sitä mieltä, että yhteiskunnan pitäisi kannustaa yrittämistä enemmän koska sitä kautta ne veroeurot tulevat millä vähäosaisia autetaan. 
Jokaisella on kuitenkin oikeus elää tyydyttävää elämää missä ei olisi huolta ravinnosta ja katosta pään yläpuolella. Tietenkin on oma ryhmänsä missä kaikki elämiseen tarkoitetut rahat laitetaan päihteisiin tms  mutta jos tämän ongelman osaisin ratkaista niin asema ja palkkataso olisi luultavasti ihan toinen.
jjj

perho-ukko:
  Tiedä mitä se elintaso on; Ikäni yrittäjänä "taapertanut" , nyt toivottavasti ansaitulla eläkkeellä,olen luopunut kaikesta omaisuudesta,(lapsilla kaikilla omakotitalot),en omista muuta kuin tuon vanhan Wokkelon,asun mamman kanssa vuokralla vanhassa omakotitalossa,kesät vietämme Pohjoisessa,talvet kärvistellään kotona; Mutta... olen onnellinen mies !!!!! ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

joo o:
Piti kanssa kirjoittaa yrittämisestä ja kirjoitinkin pitkän tekstin. Mutta kun se menee väkisin politiikkaan niin empäs sitten lähettänytkään ??? :o ;D ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 29.01.2011     kello on 14:28 ---olen luopunut kaikesta omaisuudesta,(lapsilla kaikilla omakotitalot)
--- Lainaus päättyy ---

Ymmärsinkö rivien välistä lukien oikein että oletko omaisuutta myymällä saanut hankittua lapsillesi omakotitalot ?

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.01.2011     kello on 14:40 ---Ymmärsinkö rivien välistä lukien oikein että oletko omaisuutta myymällä saanut hankittua lapsillesi omakotitalot ?

--- Lainaus päättyy ---
  Jätettäköön se asia yksityisasiaksi !!! ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View