Arvon naiset, kertokaapas nyt miten se saunominen naisporukassa tapahtuu?
Täällä kun nyt ollaan yhdellä alueella ja eilen saunassa naisporukassa tuli yhden vierailijan ja "kausipaikkalaisten" välillä kunnon riita. Itse istuin sillon täysin tietämättä koko asiasta saunan lauteilla. Lähinnä osuin siihen viimeiseen hetkeen, joilloin vierailija lähti ovet paukkuen pois ja totesi ettei ikinä tule enää ko. paikkaan. Siinä sitten kausipaikkalaiset asiaa minullekkin selvensivät kun vähän kysymysmerkkinä paikalle tulin. Tämä vierailija oli vetänyt herneen nenään siitä että hänen kanssaan ei oltu keskusteltu.
Eli kertokaas nyt sitten että miten siellä saunassa naisilla se juttu luistaa, miehillä se ei vissiin koskaan ole ollutkaan mikään ongelma. Nehän nyt tekee asiaa vaikka aidanseipäistä..
Oma kokemukseni tästä paikasta on ihan ok. Tuo vierailija oli ehkä sikäli oikeassa, että tämä on ehkä vähän sisäänpäinlämpeävää porukkaa, eikä varmasti ole ainut paikka. Eikös se vähän joka paikassa ole niin että se oma pieni piiri pyörii.. Vai olenko nyt ihan väärässä?? Itse olen täällä nyt viidettä vai kuudetta kertaa, eikä mulla ole koskaan ollut mitään ongelmaa osallistua keskusteluun. Ymmärrän tässä nyt hyvin tuota kausipaikkalaistenk in puolta, että he tietysti keskenään kovasti juttelivat kun yksi pariskunta oli juuri tullut takaisin ulkomaanmatkaltaan ja he vaihtoivat kuulumisia, siinä ehkä vieraammat jäävät vähän ulkopuolisiksi.
Niin mitäs mieltä olette, onko se kausipaikkalaisten "velvollisuus" vetää ne vierailijatkin mukaan keskusteluun vai onko myös vierailijan oma "velvollisuus" osallistua käytyyn keskusteluun?
Ja toki miehetkin saavat osallistua keskusteluun, jos teillä vaan on jotakin näkemystä tästä naisten kanssa saunomisesta karavaanarialueilla . Miten esim yhteissaunoissa? Tai jos se parempi puolisko on jotain asiasta maininnut niin näkemyksiä vaan kehiin..