rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kesärenkaiden hankintapaikat  (Luettu 57836 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:13
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Kesärenkaiden hankintapaikat
« Vastaus #90 : 7.10.2015 kello on 21:47 »
Ei se suomen hallitus turhaan puhu suomen kilpailukyvyn heikkenemisestä.

Jotain radikaalia on tehtävä että tilaaminen 1001 renkaasta loppuu.

Ja käsittääkseni 1001 rengas toimii saksassa. Joten jos tuollainen toimi saksassa, miksi ei suomessa.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.03.2025 kello on 09:34
« Vastaus #91 : 7.10.2015 kello on 21:59 »
Niin, 1001 rengas toimii myös Suomeksi...

Taitaa kuitenkin olla niin,  että meiiläkin Suomessa välistävetäjiä riittää.Kaikki haluaa omansa....kuka ei haluaisi..

Ajaletteppa maajusseja....S-rosvo..,K-rosvo , vai oliko se kauniisti ryhmä....kaikki haluaa omansa.

Nokia tekee kumeja Venäjällä ja Suomi urpo ostaa kotimaista...raja (valtakunnan)  on vielä voimassa..ota tästä nyt kun halvallla saat..ja muualta vielä halvemmalta=> 1001 kumi... höh ja köh...

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:58
« Vastaus #92 : 7.10.2015 kello on 22:00 »
Ja käsittääkseni 1001 rengas toimii saksassa. Joten jos tuollainen toimi saksassa, miksi ei suomessa.
Saksa ja Keski-Eurooppa on isompi markkina-alue.
Isompi volyymi myynnissä, niin saa tukkuri renkaat halvemmalla.
Tuskin saksalainen ostaisi renkaita Suomesta, jos olisi sama hinta. Ehkä sitten, jos olisi oikein huomattavasti edullisemmat.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:36
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #93 : 8.10.2015 kello on 08:27 »
Onko rengas parempi jos ostan saman huomattavasti kallimmalla Suomesta?. :o

Ps. mielestäni hinta on tarkeä jos omalla kylällä on vastaava kumi  1001.De. kumia kalliimpi alle laiton jälkeenkin.

Ei , kun puhutaan eri merkeistä. Itse en kiinanrengasta osta, en tiskiltä , en netistä.
Ja en toistaiseksi niin köyhä ole että jos hintaero on pieni , alkaisin ostamaan nettikaupasta.
Kun käytän kivijalkakauppaa siinä saa omistaja filettä ja duunaritkin suomimakkaraa leivän päälle.
Puhumattakaan että valtiokin pohjattomaan kassaan saa jotain.
Kun kuuntelee toisella korvalla suomen liike-elämän näivettymistä ja toisella korvalla leuhkimista miten tilaan kaikki mahdolliset ulkomailta. Tulee jotenkin yhteenlasku mieleen 1+1=2  :-X

ps joku vuosi sitten kävin Palermossa , siinä kävelin pääkatujen ja sivukatujen verkostoa. Liikehuoneistoja oli täynnä pahvilaatikoita ja kiinalainen perhe asui kai takahuoneessa , myi pahvilaatikoista tavaroitaan.
Tämä on kai tulevaisuus täälläkin, kiitos vaan  Thumbd

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 21:04
  • seniori
« Vastaus #94 : 8.10.2015 kello on 09:31 »
Nokia tekee kumeja Venäjällä ja Suomi urpo ostaa kotimaista...raja (valtakunnan)  on vielä voimassa..ota tästä nyt kun halvallla saat..ja muualta vielä halvemmalta=> 1001 kumi... höh ja köh...

Olikohan alla oleva kirjoitukseni innoittanut "opaskoiran" myös urpoilemaan?  ;D

Sillä tiesin kyllä, että Nokian Nordman renkaat valmistetaan venäjällä, kun sellaiset ostin ja pikkupakinani julkaisin.

Minä olen asiakasmentorina nuorelle yrittäjälle. Työllistin häntä sattumoisin enemmälti juuri kun hän aloitti  kahdella autollani, niiden korjauksilla, huolloilla ja renkailla. Siitä asiakassuhde sai alkunsa. Hän tarttuu rohkeasti haasteisiin ja kaikki hommat ovat hoituneet hyvin. Korjaamo on lähellä ja siellä tulee myös keskusteltua monista asioista, sillä sanavalmis isänsä on myös useimmiten paikalla.

pakina: Suosin paikallista suomalaista

Autolle, arkiaskeleiden vähentäjälle, piti vaihtaa uudet turvalliset kumitossut. Niitä tarvittiin neljä kappaletta. Kallista on autoilu, itsellekin riittää kaksi saapasta.

Siis neljä rengasta. Tuttu ja turvallinen netti osaa antaa neuvoja; täältä edullisesti, täältä nopeasti, täältä vanteineen, täältä kotirapullesi. Ja kaikkialta maailmasta samaan hintaan. 
Taidan säästää kuljetuksissa ja otan Suomessa tehdyt Nokian renkaat. Nyt Googlen haku antaa seuraavia: Nokian renkaat osake, - osinko, -sijoittajat, - hallitus, jne. Viimein löytyy jotain renkaista; parhaimpia, matalimpia, nopeimpia, hiljaisimpia, Hakka, Hakka Green, Hakka takuu, Hakka …

Ei ei, en tarvitse parasta. Tulen hyvin toimeen edullisemmilla renkailla. Kumi haurastuu ajan myötä ja renkaat kestävät turvallisina 5 vuotta, aivan kuten renkaiden kulutuspinta minun ajokilometreilläni. Kestänkö edes itse niin kauaa.

Nyt jo vanhana nettikonkarina saapastelin paikalliseen huoltoliikkeeseen kyselemään renkaita. Tavallisia renkaita tavalliseen autoon. Hyllystä löytyi sopivia, tuliteriä, suomalaisia, Nokian Nordman SX renkaita. Ne olivat kilpailukykyisiä.

Milloinkas noita voidaan asentaa? Sopiva aika on nyt heti.

« Viimeksi muokattu: 8.10.2015 kello on 15:06 »

• Karavaanari

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:36
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #96 : 16.10.2015 kello on 18:59 »
Puhu vaan omasta puolestasi  ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:58
« Vastaus #97 : 16.10.2015 kello on 19:44 »
Ketkä omistavat Suomen kivijalkaliikkeet.. .?

Vianor on kaiketi suomalaisen Nokian ketju. Euromaster on käsittääkseni ranskalaisen Michelinin omistama ja Rengasmaailman omistaa saksalainen Continental.
No saavat työntekijät sentään palkkansa Suomeen, mutta yhtiön tulos menee ties minne.

• Karavaanari
« Vastaus #98 : 16.10.2015 kello on 20:11 »
Niin kauan kuin viisaaksi tulleet päättäjämme mättää euroja ulos , niin miksi ei tavallinen kansa voisi ostaa tuotteensa ulkoa, kun sen edullisemmin sieltä sää. Hurkastelu ei auta .  :o

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:06
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #99 : 16.10.2015 kello on 20:31 »
No mä en tilaile renkaita netistä kun ei ole tarvis,mulla on renkaat rengashotellissa ja korjaamo  uusii ne jos on tarpeellista. Ei tartte vaivaa nähdä renkaitten takia. enkä tosiaan vaadi mitään continentalia alle,mutta sopimus on jos nokialaiset erehtyvät laittamaan niin mun ei tartte maksaa niitä,sen verran huonot kokemukset niistä on etten niistä maksa mitään,ilmaiseksi otan köyhä kun olen.

Sent from my iPad using Tapatalk

• Vieras
  • Vs: Kesärenkaiden hankintapaikat
    « Vastaus #100 : 16.10.2015 kello on 20:45 »
    No mä en tilaile renkaita netistä kun ei ole tarvis,mulla on renkaat rengashotellissa ja korjaamo  uusii ne jos on tarpeellista. Ei tartte vaivaa nähdä renkaitten takia.

Asunnet kaupungissa ja kaupunkilaistyylise sti eli kerrostalossa...mul la on pari kaupunkilaiskaveria jotka toimivat samoin, aiemmin kun asuivat rivarissa täällä maanseudulla niin vaihtoivat itse renkaat mutta kun tuli muutto kaupunkiin niin ovat sittemmin siirtyneet rengashotellin asukkaiksi.  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:06
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #101 : 16.10.2015 kello on 21:05 »

Asunnet kaupungissa ja kaupunkilaistyylise sti eli kerrostalossa...mul la on pari kaupunkilaiskaveria jotka toimivat samoin, aiemmin kun asuivat rivarissa täällä maanseudulla niin vaihtoivat itse renkaat mutta kun tuli muutto kaupunkiin niin ovat sittemmin siirtyneet rengashotellin asukkaiksi.  ;D
    No merellisessä kaupungissa asun,tosin omakotitalossa.. Mutta oikeesti mulla oli reilu kymmenkunta vuotta sitten selkä niin huonona ettei voinut edes kuvitella vaihtaa itse renkaita autoon,joten ei oikein muuta vaihtoehtoa ollut. Oon ollu jo niin kauan asiakkaana ett mun tarttee maksaa renkaanvaihto mut hotelli tulee kaupapäälle

Sent from my iPad using Tapatalk

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:57
    « Vastaus #102 : 16.10.2015 kello on 21:31 »

Tuohan on aivan normaalia. Jos asun kerrostalossa niin en todellakaan vaihtaisi renkaita kadunvarressa.

• Karavaanari
    « Vastaus #103 : 16.10.2015 kello on 21:35 »
    Niin, olosuhteet määräävät käytännöt . Kukin toimii parhaaksi katsomansa mukaan. ^-^

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
    • ---
    « Vastaus #104 : 18.10.2015 kello on 12:48 »
    Tuohan on aivan normaalia. Jos asun kerrostalossa niin en todellakaan vaihtaisi renkaita kadunvarressa.

On tehty kytkinremontista tukivarsi remonttiin, renkaitten vaihtoa myöten laijjasta laitaan remonttia kadun varressa. No ropleema.