rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kesärenkaiden hankintapaikat  (Luettu 57840 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Kesärenkaiden hankintapaikat
« Vastaus #45 : 6.10.2015 kello on 14:42 »
Oletteko tarkistaneet lääkitystänne viimeaikona?. :P

Eikö se lukema vuotta tarkoittanutkaan, no ainakin kaksi viimmeistä tarkoitti.  ;)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.03.2025 kello on 09:34
« Vastaus #46 : 6.10.2015 kello on 14:43 »
Olisko viikko ja vuosi?. ;)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.03.2025 kello on 09:34
« Vastaus #47 : 6.10.2015 kello on 14:46 »
Tuolta minä ostan,palvelu Thumb
http://www.juhapoikonen.fi/

Minulla ei ole väliä paikalla mistä kumit tulee, kunhan saan omasta mielestä sopivasti. Esim. vaimon citymaasturin kumit tuli Helsingistä.

Btw.mm. joskus olen ostanut kumit Kummipojilta Palokasta.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:36
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #48 : 6.10.2015 kello on 15:17 »
Itse ostan suomesta, suomalaiselta yrittäjältä ei muuta väliä.  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #49 : 6.10.2015 kello on 15:35 »
Itse ostan suomesta, suomalaiselta yrittäjältä ei muuta väliä.  Thumb

Ja se yrittäjän tuoma lisäarvo tähän kuvioon on ... mikä? Toki jos hän valmistaa niitä kumeja, on tilanne toinen, mutta... ::)

Tai voihan sen ajatella niinkin että minä työllistän kotimaisia kuljetusyrittäjiä kun tilaan sen 4kpl kumeja kotiovelle vs. että tuo rengasyrittäjä tilaa sen 400kpl kumeja omaan varastoonsa. Ja ihan samalla tavalla se rengasyrittäjä saa sen oman siivunsa siitä tekemästään työstä kun äheltää nuo omat kuminikin vanteille. Eli palkka tulee oikeasti tehdystä työstä, ei pelkästä tavaran varastossa seisottamisesta 8)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:02
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #50 : 6.10.2015 kello on 16:16 »
Ja se yrittäjän tuoma lisäarvo tähän kuvioon on ... mikä? Toki jos hän valmistaa niitä kumeja, on tilanne toinen, mutta... ::)

Tai voihan sen ajatella niinkin että minä työllistän kotimaisia kuljetusyrittäjiä kun tilaan sen 4kpl kumeja kotiovelle vs. että tuo rengasyrittäjä tilaa sen 400kpl kumeja omaan varastoonsa. Ja ihan samalla tavalla se rengasyrittäjä saa sen oman siivunsa siitä tekemästään työstä kun äheltää nuo omat kuminikin vanteille. Eli palkka tulee oikeasti tehdystä työstä, ei pelkästä tavaran varastossa seisottamisesta 8)
0

Mihin jäi ALV, jonka suomalainen renkaanmyyjä  maksaa?

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 22:46
« Vastaus #51 : 6.10.2015 kello on 16:16 »
Kotimaisia toimittajia minäkin olen suosinut ja oikeastaan yhtä rengasliikettä. Hätätapauksissa käytetty isoja euromasteria ja vianoria. Omalla kohdallani en ole nähnyt minkäänlaista säästöpotentiaalia nettikauppojen kautta tilattaviin renkaisiin. Kovimmissakin tarjouksissa ei olisi ulkomailta tilatessa jäänyt muuta hyötyä kuin vaiva renkaiden roudaamisessa rengasliikkeeseen.
Nyt kun näitä renkaita alkaa olla omissa rotteloissa yli 90 kpl pyörimässä ja sitäkautta ostomäärät kovassa kasvussa niin on kieltämättä etelä-helsinkiläisestä yrityksestä tullut aika houkuttelevia tarjouksia. Menee tosissaan mietinnän alle. Toisaalta kai sitä pitää joku hinta laskea palvelullekin ?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #52 : 6.10.2015 kello on 16:22 »
Minä en ainakaan rupea tilamaan renkaita,menee liikkeeseen ja sanoo mitkä alle oli sit kesä/talvi renkaat.....Ja käytettyjä ei tule alle..

• Vieras
  • Vs: Kesärenkaiden hankintapaikat
    « Vastaus #53 : 6.10.2015 kello on 16:30 »
    Matin Rengas noita renkaita myy ja vaihtaa
    tarvittaessa. Siellä on tullu käytyä jo
    pitemmän ajan.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 21:04
    • seniori
    « Vastaus #54 : 6.10.2015 kello on 16:39 »
    Minä olen asiakasmentorina nuorelle yrittäjälle. Työllistin häntä sattumoisin enemmälti juuri kun hän aloitti  kahdella autollani, niiden korjauksilla, huolloilla ja renkailla. Siitä asiakassuhde sai alkunsa. Hän tarttuu rohkeasti haasteisiin ja kaikki hommat ovat hoituneet hyvin. Korjaamo on lähellä ja siellä tulee myös keskusteltua monista asioista, sillä sanavalmis isänsä on myös useimmiten paikalla.

pakina: Suosin paikallista suomalaista

Autolle, arkiaskeleiden vähentäjälle, piti vaihtaa uudet turvalliset kumitossut. Niitä tarvittiin neljä kappaletta. Kallista on autoilu, itsellekin riittää kaksi saapasta.

Siis neljä rengasta. Tuttu ja turvallinen netti osaa antaa neuvoja; täältä edullisesti, täältä nopeasti, täältä vanteineen, täältä kotirapullesi. Ja kaikkialta maailmasta samaan hintaan. 
    Taidan säästää kuljetuksissa ja otan Suomessa tehdyt Nokian renkaat. Nyt Googlen haku antaa seuraavia: Nokian renkaat osake, - osinko, -sijoittajat, - hallitus, jne. Viimein löytyy jotain renkaista; parhaimpia, matalimpia, nopeimpia, hiljaisimpia, Hakka, Hakka Green, Hakka takuu, Hakka …

Ei ei, en tarvitse parasta. Tulen hyvin toimeen edullisemmilla renkailla. Kumi haurastuu ajan myötä ja renkaat kestävät turvallisina 5 vuotta, aivan kuten renkaiden kulutuspinta minun ajokilometreilläni. Kestänkö edes itse niin kauaa.

Nyt jo vanhana nettikonkarina saapastelin paikalliseen huoltoliikkeeseen kyselemään renkaita. Tavallisia renkaita tavalliseen autoon. Hyllystä löytyi sopivia, tuliteriä, suomalaisia, Nokian Nordman SX renkaita. Ne olivat kilpailukykyisiä.

Milloinkas noita voidaan asentaa? Sopiva aika on nyt heti.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:36
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #55 : 6.10.2015 kello on 16:50 »
    0

Mihin jäi ALV, jonka suomalainen renkaanmyyjä  maksaa?
    Ja se suomalainen yrittäjä tarjoaa työtä suomalaisille ja kai se yrittäjä jotain veroa maksaa tuloksestaankin.
    Mikäli jokainen suomalainen ostaisi tavaransa suomesta olisi työpaikkoja paljon enemmän jne.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:39
    • viva la France
    « Vastaus #56 : 6.10.2015 kello on 17:03 »
    Sieltähän se näkee rengasliikeen hinnastosta mitä tulee loppupelissä maksamaan.
    joka vuosi olen kun on ollut renkaan ostoja edessä olen hinnan katsonut netistä
    ja mennyt kylällä olevaan Vulcoon kysymään hintaa jonka saa aina kaiken sisältävänä.
    Ja ainakaan vielä ei ole netti hintaan eroa ollut 1000 euron kaupoissa hinnan eroa 50-100 euroa enempää.
    Eli vulco on kaupan tehnyt. Huommenna seuraavan kerran kysymään 225/ 75 16 Q 121 kokoisia hankookkia.
    Ja jos hinta jää kaikkineen alle 600 euron, niin kaupan saavat. Netistä näkyy tuota rengasta löytyvän hintaan
    106 euroa eli melkoisella varmuudella kahdesta kolmeen vuoteen varastoitua, kun muut samat on olleet 123-127 euroa kpl.
    Eli hinnan lisä rengasta kohti noin 25 euroa, mutta sisältää tasapainoituksen, uudet ventiilit ja rengastyöt

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:57
    « Vastaus #57 : 6.10.2015 kello on 19:23 »
    Minä ostan renkaani suomalaiselta valmistajalta, mutta renkaani ovat pinnatut. Ei tarvitse kommentoida. Samalta pinnattuja ostanut jo 10 vuottta ja hinta on se mikä ratkaisee eli 200 € sarja alle laitettuna, kuuluu myös tasapainoitus. Renkaat on tosi hyviä, mutta tarkempaa tietoa en anna, kun pystyvät tekemään vain 10000:teen autoon renkaat vuodessa. Thumb

• Vieras
  • Vs: Kesärenkaiden hankintapaikat
    « Vastaus #58 : 6.10.2015 kello on 19:37 »
    Minä ostan renkaani suomalaiselta valmistajalta, mutta renkaani ovat pinnatut. Ei tarvitse kommentoida. Samalta pinnattuja ostanut jo 10 vuottta ja hinta on se mikä ratkaisee eli 200 € sarja alle laitettuna, kuuluu myös tasapainoitus. Renkaat on tosi hyviä, mutta tarkempaa tietoa en anna, kun pystyvät tekemään vain 10000:teen autoon renkaat vuodessa. Thumb

Kerro pois, et kai sinä siinä mitään menetä?

Mutta me muut saatettais hyötyä.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #59 : 6.10.2015 kello on 20:03 »
    Kerro pois, et kai sinä siinä mitään menetä?

Mutta me muut saatettais hyötyä.
    Kuka sitä nykyyän ajaa pinnatuilla renkailla? Se oli -80/90 lukua... Nyky renkaat halpoja...