Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kesärenkaiden hankintapaikat
Reissaaja80:
--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 20.10.2015 kello on 23:14 ---Ottamatta nyt kantaa tuohon testiin ja siihen minkä ikäisenä ne nokiat on paistettu niin itse olen sitä mieltä että mikäli todellakin nuo puolet halvemmat renkaat voittavat tai pääsevät edes lähelle nokioita niin olen erittäin kiinnostunut niistä.
Itse olen pärjännyt ihan hyvin kitkoillakin ja mikäli nuo lyövät nastallisena edes ne nokian kitkat joka lienee selviö niin tervetuloa vaan markkinoille.
Htt kertoo että merkin ovat perustaneet nokialta irtisanotut henkilöt,mikäli näin on niin talosta on viety tietoa joka on näihin jalostettu.
--- Lainaus päättyy ---
Itsellä on Nokian "vanhat" kitkat eli R-malli ja olen todella tyytyväinen niihin. Miksi en pärjäisi kiinan renkaillakin, mikäli ne on samaa tasoa R:n kanssa, vaikka eivät R2:lle pärjääkkään.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 20.10.2015 kello on 21:42 ---Varsinkin ja toivottavasti kun sitä vanhaa tuotannosta poistunutta ei enää saa.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta haluaisin nähdä sen henkilön jolla vaikkapa hkpl7:t joissa pintaa 6-7 milliä , heittävän ne kierrätykseen ja ostavan uutuudet kun ne oli niin s***nan hyvät "testeissä"
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 20.10.2015 kello on 22:55 ---Eikö se silloin ole uusi eikä "tuotannosta poistunut"? Kai iälläkin on joku merkitys?
--- Lainaus päättyy ---
Tottakai on, nuo kumiseoksethan kovenee ja muuttaa ominaisuuksiaan vuosian mittaan.
Uusi juuri paistettu Nordman on yhtä hyvä kuin oli HKPL5 uutena. Ei verrata sitä vuosia seisseeseen "testiluuseriin"
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 20.10.2015 kello on 23:14 ---itse olen sitä mieltä että mikäli todellakin nuo puolet halvemmat renkaat voittavat tai pääsevät edes lähelle nokioita niin olen erittäin kiinnostunut niistä.
--- Lainaus päättyy ---
Kesärenkaissa vuosi sitten tein näin ja Sitikka sai alleen Landsailit enkä todellakaan ole pätkän vertaa tuota päätöstäni kuluneena kesänä katunut, päinvastoin! Thumb
Ja nyt jos tosiaan talvikumeissakin tulee edullisempaa vaihtoehtoa markkinoile, joka ei kuitenkaan ole tinkinyt renkaan ominaisuuksista liikaa, niin aivan varmasti olen valmis noitakin kokeilemaan kun rengaskauppaan seuraavan kerran tulee asiaa. Käytännössä veikkaisin että se on vasta muutaman vuoden päässä, uuden käyttiksen myötä, nykyinen varmaankin mennee noilla wanhoillaan sen mitä tuo minulla vielä on 8)
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 21.10.2015 kello on 07:57 ---Mutta haluaisin nähdä sen henkilön jolla vaikkapa hkpl7:t joissa pintaa 6-7 milliä , heittävän ne kierrätykseen ja ostavan uutuudet kun ne oli niin s***nan hyvät "testeissä"
--- Lainaus päättyy ---
En ole koskaan määrittänyt talvirenkaiden vaihtotarvetta millimetrien perusteella, vaan iän; kolmea vuotta pidempään en ole niillä ajanut. Yleensä nastarenkaista ei pinta tuossa ajassa ole kovin paljon kulunut, sitä voi hyvinkin olla jäljellä tuo 6-7 milliä, mutta nastoja on jo irronnut merkittävästi eikä pito muutenkaan ole uudenveroinen.
Leader dog:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 21.10.2015 kello on 13:18 ---En ole koskaan määrittänyt talvirenkaiden vaihtotarvetta millimetrien perusteella, vaan iän; kolmea vuotta pidempään en ole niillä ajanut. Yleensä nastarenkaista ei pinta tuossa ajassa ole kovin paljon kulunut, sitä voi hyvinkin olla jäljellä tuo 6-7 milliä, mutta nastoja on jo irronnut merkittävästi eikä pito muutenkaan ole uudenveroinen.
--- Lainaus päättyy ---
Minkä merkkisistä niitä nastoja on merkittävästi pudonnut?, kun pintaa on vielä jäljellä 6-7mm.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta