Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kesärenkaiden hankintapaikat
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 21.10.2015 kello on 17:07 ---Minkä merkkisistä niitä nastoja on merkittävästi pudonnut?, kun pintaa on vielä jäljellä 6-7mm.
--- Lainaus päättyy ---
Aiemmassa autossa taisi olla hakkapeliitta nelosta ja seiskaa, ja nykyisessä pakettiauton hakkapeliitat, olikohan se tuotemerkki hakka-c Ta sinnepäin.
Nämä ovat nyt aloittelemassa kolmatta talveaan, pintaa on reippaasti mutta nastoja puuttuu viimetalvena vetopyörinä olleista niin paljon, että harkitsen uusimista.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 21.10.2015 kello on 17:07 ---Minkä merkkisistä niitä nastoja on merkittävästi pudonnut?, kun pintaa on vielä jäljellä 6-7mm.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa minäkin ihmettelin mutta kiintoisaa olisi myös kuulla että miten paljon iso-juuso oikein ajaa autollaan renkaanvaihtovälill ään, ilmeisesti ei kovin paljoa kun pintaa on noinkin paljon jäljellä.
Toisaalta, mulla Toyotassa nyt HKPL8:lla takana 18000 km ja kulumispintaa kulunut 1 mm.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 21.10.2015 kello on 13:18 ---En ole koskaan määrittänyt talvirenkaiden vaihtotarvetta millimetrien perusteella, vaan iän; kolmea vuotta pidempään en ole niillä ajanut. Yleensä nastarenkaista ei pinta tuossa ajassa ole kovin paljon kulunut, sitä voi hyvinkin olla jäljellä tuo 6-7 milliä, mutta nastoja on jo irronnut merkittävästi eikä pito muutenkaan ole uudenveroinen.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on nelikko, automaattina . Nastat ei irtoile kuten 2-vetoisissa.
Ja muutenkin taitaa pitoa olla paremmin kun ajelee normaaleja nopeuksia.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 21.10.2015 kello on 17:54 ---Mulla on nelikko, automaattina . Nastat ei irtoile kuten 2-vetoisissa.
Ja muutenkin taitaa pitoa olla paremmin kun ajelee normaaleja nopeuksia.
--- Lainaus päättyy ---
Nelikkö :o
K.E.V:
^
Mitäkähän kummaa näit ?
Sanotaan sitten nelipyörävetoinen auto. Tietääkseni sinullakin!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta