Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kesärenkaiden hankintapaikat

<< < (28/34) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.10.2015     kello on 21:07 ---Kyllä ymmärsin, mutta reilumpaa on testata uutta halpisrengasta uutta parempaa vastaan, ominaisuuksista ja tuloksista voi kukin päätellä mitkä ostaa.

--- Lainaus päättyy ---

Varsinkin ja toivottavasti kun sitä vanhaa tuotannosta poistunutta ei enää saa.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.10.2015     kello on 18:54 ---Onko miten kauan nuo seiskat olleet autossasi/vaunussasi alla ?

--- Lainaus päättyy ---

Ite yhen talven mennyt noilla renkailla autossa ( sitä en tiedä minkäaikaa edellinen autonomistaja). Keväällä huomasin kun vaihdoin kesärenkaat alle. Epäilys että tiehallinnontien routa reijät voisi olla syy, oli keväällä sellaisessa kunnossa tie ettei kestänyt vastaan tulijaa tulla kun kierteli reikiä. Toivottavasti kuiten vanne ehyt.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 20.10.2015     kello on 21:42 ---Varsinkin ja toivottavasti kun sitä vanhaa tuotannosta poistunutta ei enää saa.

--- Lainaus päättyy ---

Vaihdetaan prässiin logot ja tuotanto jatkuu. Esim. Hkpl 5 > Nordman 5 ja mikäs siinä, kaikilla ei ole halua/varaa/... ostaa sitä uusinta uutta 8)

http://www.nordmantyres.com/renkaat/talvirenkaat/m=NORDMAN5

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 20.10.2015     kello on 22:46 ---Vaihdetaan prässiin logot ja tuotanto jatkuu. Esim. Hkpl 5 > Nordman 5 ja mikäs siinä, kaikilla ei ole halua/varaa/... ostaa sitä uusinta uutta 8)

http://www.nordmantyres.com/renkaat/talvirenkaat/m=NORDMAN5

--- Lainaus päättyy ---

Eikö se silloin ole uusi eikä "tuotannosta poistunut"? Kai iälläkin on joku merkitys?

JPS:
Ottamatta nyt kantaa tuohon testiin ja siihen minkä ikäisenä ne nokiat on paistettu niin itse olen sitä mieltä että mikäli todellakin nuo puolet halvemmat renkaat voittavat tai pääsevät edes lähelle nokioita niin olen erittäin kiinnostunut niistä.
Itse olen pärjännyt ihan hyvin kitkoillakin ja mikäli nuo lyövät nastallisena edes ne nokian kitkat joka lienee selviö niin tervetuloa vaan markkinoille.
Htt kertoo että merkin ovat perustaneet nokialta irtisanotut henkilöt,mikäli näin on niin talosta on viety tietoa joka on näihin jalostettu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View