ei puolisko ole ainakaan pitkästä letkusta koskaan valittanut vaikka muuten tarkka onkin....
Jos hän ei tiedä....

ei puolisko ole ainakaan pitkästä letkusta koskaan valittanut vaikka muuten tarkka onkin.... Jos hän ei tiedä.... ![]() ei puolisko ole ainakaan pitkästä letkusta koskaan valittanut vaikka muuten tarkka onkin.... Jos hän ei tiedä.... Jokohan kaikki tietää "letkun"sopivan pituuden? Ellei niin tuskin koskaan selviäkään?Jotta on helpompi siivota? Ettei mene asia ja letkujuttu sekaisin? https://karavaanari.org/index.php/topic,25705.0.html ![]() Luukuista muistui mieleen, että tällainen käyttämätön on edelleen ylimääräisenä.Olen juuri tekemässä tällaista etupeltiä. Enää kahvat puuttuu. Kestääkö nuo puiset nupit kuumuutta? Itsellä sattuu juuri tuollaisia nuppeja olemaan valmiiksi ostettuna johonkin toiseen projektiin joskus. Olen juuri tekemässä tällaista etupeltiä. Enää kahvat puuttuu. Kestääkö nuo puiset nupit kuumuutta? Itsellä sattuu juuri tuollaisia nuppeja olemaan valmiiksi ostettuna johonkin toiseen projektiin joskus.Hyvin tuo on minulla kestänyt muutaman kesän palamatta. Rosterisen aluslevyn laitoin pellin ja nupin välin jotta jää hieman ilmarakoa. Ruuvin vaihdoin myös rosterisen. Tuolla nupilla etulevy mahtuu myös kotelon sisälle. Hyvin tuo on minulla kestänyt muutaman kesän palamatta.OK, vanhana veneilijänä rosteriruuveja ja prikkoja kyllä löytyy hyllystä. Hieman tuossa vaan mietityttää energian tuhlaus kun levyt hohkaa lämpöä hukkaan samaan aikaan...joten pottuka kattilaan tms... Aikoinaan käytettiin pottujen keittoon painekattilaa...kut en myös muuhunkin keittelyyn...se on kansalta unohtunut vallan, sillä sais nopeemmin... tosin nykykädettömillä saattaisi olla vaarallinen, räjähteli niitä silloinkin esim herneen mentyä ylipaineventtiiliin . |