Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

Cramer salkkugrilli

<< < (23/94) > >>

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 16.07.2013     kello on 11:43 --- Osottautui hieman haasteelliseksi pestäväksi tuo varraskori, noin niinkuin pelkässä kulkimessa, omavaraisuus astetta pitää parantaa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuon pesun olen ratkaissut sillä että laitan folion ritilän päälle ja siihen sitten paistettavat ja ei tule pesuongelmia..

james_III:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 16.07.2013     kello on 11:56 ---Tuon pesun olen ratkaissut sillä että laitan folion ritilän päälle ja siihen sitten paistettavat ja ei tule pesuongelmia..

--- Lainaus päättyy ---
Ritilän alla pidetty, niin kaukalo pysyy puhtaana mutta vartaassa ei tuo folio oikein onnistu. Pitääkin kokeilla ritilänpäälle laittaa jokukerta.

nike:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 15.07.2013     kello on 00:26 ---Tuntuu muutkin olevan grameria tuunannut. Minä ihmettelin miksi ne levyt, joihin jalat ruuvataan kiinni, ovat irtaallaan. Porasin niihin levyihin ja grillin pohjapeltiin pienet reijät ja napsautin popniitilla ne levyt pysyvästi pohjaan kiinni. Gramerin kasaus nopeutui ainakin 20 sekuntia entisestään. Eikä häviä mutterilevyt enää.

Pakkausmuovista saksin osien väliin salkun muotoiset välilevyt. Eipä kolise enää.

Olisiko jollain kuvaa siitä rosterietuseinästä? Sellainen pitänee vielä tehdä.

Voiskohan sinne grilliin laittaa vaikka leppälastuja ritilälle antamaan savuaromia?

--- Lainaus päättyy ---

Meidän Gramerissa (ostettu vuosi sitten) on mutterilevyt pistetty pistehitsillä kiinni pohjaan jo tehtaalla. Mut "muttereiden" materiaali niin pehmeää että kierteet alkaa olla loppu jo viiden kasauskerran jälkeen. Todella pettynyt olen grillin mekaaniseen laatuun :(

Alan:
Onpas laatu romahtanut... 2008 ostetussa ei mitään vikaa, kasauskertoja luokkaa 150 kpl.

Vaan eikös ne tee helposti ite uusiksi. Avartaa nykyiset kierteet isommaksi aukoksi ja hitsaa/hitsauttaa sopivankokoiset mutterit sisäpuolelle. Esimerkiksi.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 16.07.2013     kello on 12:05 --- Ritilän alla pidetty, niin kaukalo pysyy puhtaana mutta vartaassa ei tuo folio oikein onnistu. Pitääkin kokeilla ritilänpäälle laittaa jokukerta.

--- Lainaus päättyy ---
Olemme pitäneet foliota ritilän päällä tipun ,kanin tai ankankoipien pyöriessä moottorivartaassa. No problem
Mulla on kai 2005 mallinen tuo vanhempi, ei vielä ole korkannut kierteet vaikka kymmeniäkertoja vuodessa purettu ja kasattu

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View