Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

Cramer salkkugrilli

<< < (22/94) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.06.2013     kello on 23:20 ---On se siihen aikaan ollut kuitenkin ihan ehtaa juppi mallia,

--- Lainaus päättyy ---

Joku viisas oli sen nypännyt pois. Ostin itse yksinkertaisuuttani siihen sen pienen karvalakki mallisen. Mikro joutaisi mäkeen, olisi sitten tilaa isommalle uunille. Kesällä sitä ei voi käyttää, mutta lämmityskaudella se olisi hyvä, "kaksi kärpästä yhdellä iskulla".  ;D

Petrooli:
Tuntuu muutkin olevan grameria tuunannut. Minä ihmettelin miksi ne levyt, joihin jalat ruuvataan kiinni, ovat irtaallaan. Porasin niihin levyihin ja grillin pohjapeltiin pienet reijät ja napsautin popniitilla ne levyt pysyvästi pohjaan kiinni. Gramerin kasaus nopeutui ainakin 20 sekuntia entisestään. Eikä häviä mutterilevyt enää.

Pakkausmuovista saksin osien väliin salkun muotoiset välilevyt. Eipä kolise enää.

Olisiko jollain kuvaa siitä rosterietuseinästä? Sellainen pitänee vielä tehdä.

Voiskohan sinne grilliin laittaa vaikka leppälastuja ritilälle antamaan savuaromia?

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 15.07.2013     kello on 00:26 ---Tuntuu muutkin olevan grameria tuunannut. Minä ihmettelin miksi ne levyt, joihin jalat ruuvataan kiinni, ovat irtaallaan. Porasin niihin levyihin ja grillin pohjapeltiin pienet reijät ja napsautin popniitilla ne levyt pysyvästi pohjaan kiinni. Gramerin kasaus nopeutui ainakin 20 sekuntia entisestään. Eikä häviä mutterilevyt enää.

Pakkausmuovista saksin osien väliin salkun muotoiset välilevyt. Eipä kolise enää.

Olisiko jollain kuvaa siitä rosterietuseinästä? Sellainen pitänee vielä tehdä.

Voiskohan sinne grilliin laittaa vaikka leppälastuja ritilälle antamaan savuaromia?

--- Lainaus päättyy ---
Näin juurikin olemme tehneet...

soliffiätäri6102i:
itse ostin myös "cramerin", eli suomeksi bergerin, 3:lla levyllä, joka on se halvempi malli. laatikossa tosin oli Dometicin käyttöohjeet..

mites porukka on käytännössä käyttänyt näitä, mielestäni ritilällä rillaessa lihaa, on hieman hankala kun joutuu aika ylhäällä pitämään riteliä, ja se väli on sitten aika ahdas. vai enkö vaan osaa..

Kertokaatten vinkkejä miten itse oletten valmistaneet ruuvvat näissä

Kiitoskumarrus

james_III:

--- Lainaus käyttäjältä: soliffiätäri6102i - 16.07.2013     kello on 10:46 ---itse ostin myös "cramerin", eli suomeksi bergerin, 3:lla levyllä, joka on se halvempi malli. laatikossa tosin oli Dometicin käyttöohjeet..

--- Lainaus päättyy ---

Sen Bergerin on valmistanut Dometic, tekee itse omat kopionsa, eroja ei suuria ole.

--- Lainaus käyttäjältä: soliffiätäri6102i - 16.07.2013     kello on 10:46 ---mites porukka on käytännössä käyttänyt näitä, mielestäni ritilällä rillaessa lihaa, on hieman hankala kun joutuu aika ylhäällä pitämään riteliä, ja se väli on sitten aika ahdas. vai enkö vaan osaa..

--- Lainaus päättyy ---

Ritilän voi kokeilun vuoksi jättää joskus siihen puoleenväliinkin, kyllä siinäkin kypsää tulee, joskin toisinaan ritilä on pakko vetää esille jos enemmän käänneltävää. Harjottelut vasta menossa mutta hyvältä vaikuttaa, pizza ja pannukakku onnistuu myös, vaikka en itse gillimestarina olekaan tai ehkä syy onkin juuri siinä  :)

Töissä pitänee joutohetkenä tehdä jonkinlainen etuseinä ja pesukaukalo johon mahtuu ritilä ja etenkin varraskori. Osottautui hieman haasteelliseksi pestäväksi tuo varraskori, noin niinkuin pelkässä kulkimessa, omavaraisuus astetta pitää parantaa. Oli muuten "hieman" tarkkailun alla Saksassa grilli, kun siellä toistatuntia kana kieppui  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View