Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit
Cramer salkkugrilli
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: nike - 16.07.2013 kello on 12:19 ---Meidän Gramerissa (ostettu vuosi sitten) on mutterilevyt pistetty pistehitsillä kiinni pohjaan jo tehtaalla. Mut "muttereiden" materiaali niin pehmeää että kierteet alkaa olla loppu jo viiden kasauskerran jälkeen. Todella pettynyt olen grillin mekaaniseen laatuun :(
--- Lainaus päättyy ---
Joo mulla kävi nyt Manamansalon kierroksella että 1 pehmeä mutterin kierre anto periksi. Thumbd Eikä ole kasattu kun tyyliin 20 kertaa.
Mutta nyt tein niin että hioin sen laatikon reikien ulkopuolelta 2 kantilta maalia pois ja laitoin rosterimutterit hitsillä kiinni peltiin.Ei ainakaan nyt nuo kierteet mene.Seuraavaksi tietty korkkaa ne jalkaosan pultin kierteet. ;D
olalaa:
Kannataa laitaa jalat paikoilleen heti uutena ja sit porata vastakappaleet kahedlla reijällä,Sitten pop niitillä kiinni niin pysyy kierteet kunnossa.Kaikki lihat saa helposti paistettua erillisellä parilalla keittolevyjen päällä.Kun ostaa sopivan parilan mahtuu sekin salkun sisälle.Puhtaana pito on helppoa kun laitaa alumiini pellin päälle folion ja sen alimalle tasolle Thumb
Weicco:
Kakspuolinen (hyvä laatuinen) teippi pitää myös ne lirpakkeet kiinni. Kunnon puhdistus ennen teipin asennusta ja pysyy.
vippe:
Sipulla taitaa olla kyseinen härpäke vuodelta..öö..-90? Isäntänsä oli sen maalannu ja taas o ku uus.. Meillä hajos het ekana siitä sivuseinästä yks nääki ku vähä kovemmi kasattiin tai purattiin..en ny muist..on se öö..alumiininen syrjä.. Mut kyl se silti on iha hyvi pelittäny..
krtek:
Siihen isompaan eli 3-levyiseen Cramerin mahtuu metripizza sisään oikein mukavasti. Kerran olen kokeillut mutta silloin pelti suoraa ritilän alla ja pohjan suhteen oli vähän toivomisen varaa. Pitäisi testata vielä ainakin toinen kerta pelkällä ritilällä miten onnistuisi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta