|
Tässä vähän uudempi liikkuva hammashoitola...
"Hammashoitovaunussa on tilat tehokkaaseen ja turvalliseen hammashoitoon" https://satakunnanhyvinvointialue.fi/2025/02/19/hammashoitovaunussa-on-tilat-tehokkaaseen-ja-turvalliseen-hammashoitoon/ Nuo kun tehdään oikeasti puskaliikkumista varten niin sisustuksen on oltava tarkoituksen mukaista kestävää ja helposti pestävää. Ei mitään puun kaltaista pahvia kuten tusinatuotteet.
Saattaapi helposti hidaste möykyissä ryykätä kiiinni Joku istuttanut vaunun korin lyhyelle alustalle ja tehnyt alkovin katolle. Vastaavaa mietittiin 80-90 lukujen vaihteessa, jolloin alustana olisi ollut pitkä alustainen firman vanha Mitsu Canter ja päälle olisi laitettu noin 6 metrinen vaunu, jossa oli etupäässä kerrossänky sivulla ja pöytäryhmä toisessa reunassa. Olisi tullut alkovin kanssa 7 petipaikan auto. Oliskohan autoa saanut suomessa edes kilpiin noin pitkällä peräylityksellä. Tuohan heittää jo käännöksessä kuten traktori työkone perässä. Oliskohan autoa saanut suomessa edes kilpiin noin pitkällä peräylityksellä. Ei ainakaan aiemmin olisi... Ei tarvii Mersussa ohjaustehostinta...
![]() Nää on just näitä "itse kun tekee niin saa sellaisen kun haluaa" -tyyppejä😄
Hyvä alusta, koppi on kyllä varmaan kestävä, mutta... Niin, miten oli 'kuorman' sitominen? ![]() Niin, miten oli 'kuorman' sitominen?Kontin rungosta en tiedä, mutta kuudella 8 tonnin liinalla oli kiinni lavassa. Nää on just näitä "itse kun tekee niin saa sellaisen kun haluaa" -tyyppejä😄Vai oliko se niitä joista sanotaan että "Itse kun tekee niin tulee mitä sattuu" |