Itse olen vähän joutunut liikuttamaan isoja henkilönostimia joissa on kyseisiä movereita, tosin voimaa taitaa olla reilusti enemmän.Tuo moveri saattaa olla niitä asioita joka lisätään vakioksi vaunuihin kun muut uudistukset vaunuihin ovat käytetty.
Samoista "movereista" minullakin on vain kokemuksia - osa hyviä, osa heikompia.. vuokravehkeitä. Nurmikolla ei 3tn Denkan koneteho (roikan päässä) oikein riittäny, jos loivaa mäkeä. Vaikka rissat monta kertaa isompia kuin noissa caravan movereissa, lipsuvat vielä toisissa - liekö säädöittä..
Mitä joitain näitä caravan movereista (ja eri merkeistä) olen nähnyt (livenä ja videona), niin aika pikkuruiset rissat niissä on - taitavat olla kovalle maalle tehtyjä. Truma moverissa näkyy olevan isoimmat. Halvimmissa "kopio"-malleissa (~£689) pitää itse veivata käsin rissat pyöriä vasten.. Mekaaninen asennus näkyy olevan helppoa - sähköpuolessa enempi mietittävää.. kannattaa varmaan kova nokkapyörä samalla vaihtaa paksuun ilmakumi pyörään - ei kynnä samalla tavalla.
Mutta mielikuva käyttäjistä on; naavatukkaisia hollannikkaita, pieni vaunu, yhdistelmää ei nurmikolle ajeta (irti ennnen sitä

)