Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.12.2012 kello on 22:58 ---Mielestäni omaksuin äkimmin Noksun logiikan kuin tapletin androitin.Sitä pitää vieläkin hinkkailla... Thumbd
Taitaa olla vaan asenteessa ongelma... ;) ;)
--- Lainaus päättyy ---
Siinä vaiheessa kun takasin näppäin avaakin musiikkisoittimen kun oli ensin vahingossa etusivulta klikattu karttasovellus auki, niin jotain vikaa logiikassa on. Puhumattakaan että karttasovelluksesta ei pääse navigoimaan, vaan pitää avata toinen sovellus siihen. Ja mikä ihme rajoitus on että ryhmiin ei voi laittaa kuin parikymmentä henkilöä? Entäs jos haluat kuuneella musaa, osta erikoiskuulokkeet sitä varten kun tavalliset hifikuulokkeet ei käy. Tai jos haluat lähettää kavelillesi juuri ottamasi kuvan, ei muuten onnistu BT:llä...
Tätä voisi jatkaa loputtomiin, mutta ei jaksa.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 25.12.2012 kello on 23:13 ---Mulla meinaa myös välillä mennä hermot vaimon Samsung Galaxy XCoverin Androidin kanssa kun se tökkii milloin mitenkin, jokusen kerran olen sitä käyttänyt ja jos muut Androidit on tuon kaltaisia niin hohhoijaa vaan.
--- Lainaus päättyy ---
No sitä kai yritin myös omalla kommentilla moittia eli mielestäni Noksun logiikka on paljon helpompi käyttää.. :-[ ::) :-*
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.12.2012 kello on 23:17 ---mielestäni Noksun logiikka on paljon helpompi käyttää.. :-[ ::) :-*
--- Lainaus päättyy ---
Sä et ole tainnut kokeilla iPhonea, ei helpompaa voisi ollakkaan. ;D
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 25.12.2012 kello on 23:17 ---Siinä vaiheessa kun takasin näppäin avaakin musiikkisoittimen kun oli ensin vahingossa etusivulta klikattu karttasovellus auki, niin jotain vikaa logiikassa on. Puhumattakaan että karttasovelluksesta ei pääse navigoimaan, vaan pitää avata toinen sovellus siihen. Ja mikä ihme rajoitus on että ryhmiin ei voi laittaa kuin parikymmentä henkilöä? Entäs jos haluat kuuneella musaa, osta erikoiskuulokkeet sitä varten kun tavalliset hifikuulokkeet ei käy. Tai jos haluat lähettää kavelillesi juuri ottamasi kuvan, ei muuten onnistu BT:llä...
Tätä voisi jatkaa loputtomiin, mutta ei jaksa.
--- Lainaus päättyy ---
En onneksi itse ole moiseen törmännyt.Navigaatt orin käynnistin keskellä korpee ja heti alkoi opastaa toisin kuin android tapletti vieressä ihmetteli.Rajoitus on kyllä totta enkä keksi syytä miksi.Mutta :-[ Thumbd.
Jos haluan kuunnella musaa hyvistä kuulokkeista niin voin ostaa vaikka 200 € kuulokkeet eikä mikään estä.Voin myös kuunnella näillä Noksun 10 € kuulokkeilla eikä mikään estä kuuntelemasta. ::) ::) ::)
Mitähän lie sekoilet-- ;)
Juuri lähetin kuvan Fb kautta juniorille ..Hyvin kuulemma tuli perille... ;) ;)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.12.2012 kello on 23:24 ---En onneksi itse ole moiseen törmännyt.Navigaatt orin käynnistin keskellä korpee ja heti alkoi opastaa toisin kuin android tapletti vieressä ihmetteli.Rajoitus on kyllä totta enkä keksi syytä miksi.Mutta :-[ Thumbd.
Jos haluan kuunnella musaa hyvistä kuulokkeista niin voin ostaa vaikka 200 € kuulokkeet eikä mikään estä.Voin myös kuunnella näillä Noksun 10 € kuulokkeilla eikä mikään estä kuuntelemasta. ::) ::) ::)
Mitähän lie sekoilet-- ;)
Juuri lähetin kuvan Fb kautta juniorille ..Hyvin kuulemma tuli perille... ;) ;)
--- Lainaus päättyy ---
toi navikointi on kans yks kriteeri
sille kännylle
mä kun eksyn jo tuonne takamettään... :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta