Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 25.12.2012 kello on 23:19 ---Sä et ole tainnut kokeilla iPhonea, ei helpompaa voisi ollakkaan. ;D
--- Lainaus päättyy ---
No jos ystäviini kuuluu insinööri luokkaan kuuluvia joille on tullut nuo iphonet työn puolesta niin täytyy sanoa ettei ole yhtään positiivista kommenttia kuulunut.
Tosin eihän se ihme ole kun toverit ovat tottuneet nykyaikaisiin Nokian ja Samsungin kännyköihin eikä yksinkertaisiin jenkkipalikoihin. ;) ;)
Ihan v#n yliarvostettuja kun ei niissä ole mitään sen kummempaa muuta kuin hinta... Thumbd Thumbd Thumbd
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.12.2012 kello on 23:30 ---Tosin eihän se ihme ole kun toverit ovat tottuneet nykyaikaisiin Nokian ja Samsungin kännyköihin eikä yksinkertaisiin jenkkipalikoihin. ;) ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mulla tuo iPhone 4 on kuitenkin eka puhelin joka on toiminut jo kaksi vuotta ilman mitään vikaa, siis tuollainen älypuhelin metallityöläisellä joka pitää puhelinta haalarinsa etutaskussa, siihen ei ole pystynyt Nokia, Ericsson, Sony-Ericsson kuten ei LG:n puhelimetkaan vuodesta -95 alkaen... Joten voinee nostaa Thumb Applelle.
Joskus yksinkertaisuus on hyväksi, jos sitä nyt Applen laitteista voi niin sanoa. ;D
Laatu on toimivuutta. ;)
massimo:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 25.12.2012 kello on 23:13 ---Mulla meinaa myös välillä mennä hermot vaimon Samsung Galaxy XCoverin Androidin kanssa kun se tökkii milloin mitenkin, jokusen kerran olen sitä käyttänyt ja jos muut Androidit on tuon kaltaisia niin hohhoijaa vaan.
--- Lainaus päättyy ---
Samsungin kanssa ei pärjää "Erkkikään" Thumbd Nokialaisen kanssa on sentään jokin tolokku Thumb
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 25.12.2012 kello on 23:39 ---Mulla tuo iPhone 4 on kuitenkin eka puhelin joka on toiminut jo kaksi vuotta ilman mitään vikaa, siis tuollainen älypuhelin metallityöläisellä joka pitää puhelinta haalarinsa etutaskussa, siihen ei ole pystynyt Nokia, Ericsson, Sony-Ericsson kuten ei LG:n puhelimetkaan vuodesta -95 alkaen... Joten voinee nostaa Thumb Applelle.
Joskus yksinkertaisuus on hyväksi, jos sitä nyt Applen laitteista voi niin sanoa. ;D
Laatu on toimivuutta. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin yksinkertaisuus on applen onni.Tarpeeksi yksi...iä käyttäjiä niin hyvin menee.. ;D
Minä sain Nokian kännykän firman liittymällä ja oikeudella soittaa tarpeelliset puhelut...
On nimittäin ollut sellaisissa olosuhteissa ettette kukaan ole joutuneet olemaan.Ja 4 vuotta joten pitäis olla kaikki paskat sisässä mutta eikös vaan toimi kerpele.. ;)
Amerikaano ei voisi ikinä tehdä puhelinta minun tarpeisiin..
Nyt otin testiin Lumia 800
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.12.2012 kello on 23:51 ---Amerikaano ei voisi ikinä tehdä puhelinta minun tarpeisiin..
--- Lainaus päättyy ---
Ja silti hankit puhelimen jonka raudan on suunnitellut ja speksannut amerikaano, ja softan tehnyt amerikaano...
Ps. omassa puhelimessani lukee "Made in Finland" ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta