Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?
massimo:
Mulla on ollu puoli vuotta lumia 710. Ei muuta moitittavaa, kuin tuo mediasisällön hakeminen :( se tökkii, kun puhelimen päivittää. Taaskaan joulun aikana, kun on tullut multimediaviesejä, niin ei aukase, eikä myöskään voi lähettää Thumbd
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: massimo - 25.12.2012 kello on 22:07 ---Mulla on ollu puoli vuotta lumia 710. Ei muuta moitittavaa, kuin tuo mediasisällön hakeminen :( se tökkii, kun puhelimen päivittää. Taaskaan joulun aikana, kun on tullut multimediaviesejä, niin ei aukase, eikä myöskään voi lähettää Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Mulla menee siten että jos erehdyt laittaan multimediaa noksun kautta niin vaimo ei pysty avaamaan sampalla.. Thumbd
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 25.12.2012 kello on 21:18 ---Hyvä että olet tyytyväinen, itsellä meni hermot 800:sen kanssa. Harvoin on törmännyt niin epäloogisesti toimivaan käyttikseen. (imo)
Nyt käytellyt viikonpäivät windows 8:sia, siinä toinen todella sekavasti toimiva logiikka. Helvetisti opeteltavaa, kun vertaa vanhoihin.
--- Lainaus päättyy ---
Mielestäni omaksuin äkimmin Noksun logiikan kuin tapletin androitin.Sitä pitää vieläkin hinkkailla... Thumbd
Taitaa olla vaan asenteessa ongelma... ;) ;)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.12.2012 kello on 22:58 ---Mielestäni omaksuin äkimmin Noksun logiikan kuin tapletin androitin.Sitä pitää vieläkin hinkkailla...
--- Lainaus päättyy ---
Mulla meinaa myös välillä mennä hermot vaimon Samsung Galaxy XCoverin Androidin kanssa kun se tökkii milloin mitenkin, jokusen kerran olen sitä käyttänyt ja jos muut Androidit on tuon kaltaisia niin hohhoijaa vaan.
Fenix:
Sen mitä olen kokeillut, niin yhtä raijoittunut laite, kuin iPhone, mutta vähän vähemmän mietityllä käyttiksellä. Tulee ikävä jopa symbiania, saati nokian N9:ä. Ei sillä, itse leluna käytän iPadia ja puhelimena nokian 6300 classicia.
Yhä enempi olen sitä mieltä, että surffailulelut surffailuleluina ja puhelimet puhelimina. Isäukkokin (joka on ollut tekniikan kärjessä sieltä raahattavista asti) oli sangen tyytyväinen hänelle joululahjaksi hankkimaani ns senioripuhelimeen. Noissa laapittavissa "puhelimissa" kun alkaa olla unohtnut koko puhelin, enempi ne on viihdekeskuksia. Tosin liian pieniä, patentti- ja rahastussyistä rajoitettuja ja epäkäytännöllisiä.
No, menee jo ulos aiheesta, mutta oma vähäinen kokemukseni nykyisistä windows puhelimista ei ole positiivinen. Saati sitten vanhemmista windows mobile versioista, joita olen työni puolesta joutunut käyttämään noin 10 vuotta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta