Kirjoittaja
Aihe: Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea? (Luettu 95653 kertaa)
« Vastaus #76 : 25.12.2012 kello on 22:56 »
« Vastaus #77 : 25.12.2012 kello on 22:58 »
Hyvä että olet tyytyväinen, itsellä meni hermot 800:sen kanssa. Harvoin on törmännyt niin epäloogisesti toimivaan käyttikseen. (imo)
Nyt käytellyt viikonpäivät windows 8:sia, siinä toinen todella sekavasti toimiva logiikka. Helvetisti opeteltavaa, kun vertaa vanhoihin.
Mielestäni omaksuin äkimmin Noksun logiikan kuin tapletin androitin.Sitä pitää vieläkin hinkkailla...  Taitaa olla vaan asenteessa ongelma... 
« Vastaus #78 : 25.12.2012 kello on 23:13 »
Mielestäni omaksuin äkimmin Noksun logiikan kuin tapletin androitin.Sitä pitää vieläkin hinkkailla...
Mulla meinaa myös välillä mennä hermot vaimon Samsung Galaxy XCoverin Androidin kanssa kun se tökkii milloin mitenkin, jokusen kerran olen sitä käyttänyt ja jos muut Androidit on tuon kaltaisia niin hohhoijaa vaan.
« Vastaus #79 : 25.12.2012 kello on 23:14 »
Sen mitä olen kokeillut, niin yhtä raijoittunut laite, kuin iPhone, mutta vähän vähemmän mietityllä käyttiksellä. Tulee ikävä jopa symbiania, saati nokian N9:ä. Ei sillä, itse leluna käytän iPadia ja puhelimena nokian 6300 classicia.
Yhä enempi olen sitä mieltä, että surffailulelut surffailuleluina ja puhelimet puhelimina. Isäukkokin (joka on ollut tekniikan kärjessä sieltä raahattavista asti) oli sangen tyytyväinen hänelle joululahjaksi hankkimaani ns senioripuhelimeen. Noissa laapittavissa "puhelimissa" kun alkaa olla unohtnut koko puhelin, enempi ne on viihdekeskuksia. Tosin liian pieniä, patentti- ja rahastussyistä rajoitettuja ja epäkäytännöllisiä.
No, menee jo ulos aiheesta, mutta oma vähäinen kokemukseni nykyisistä windows puhelimista ei ole positiivinen. Saati sitten vanhemmista windows mobile versioista, joita olen työni puolesta joutunut käyttämään noin 10 vuotta.
« Vastaus #80 : 25.12.2012 kello on 23:17 »
Mielestäni omaksuin äkimmin Noksun logiikan kuin tapletin androitin.Sitä pitää vieläkin hinkkailla...  Taitaa olla vaan asenteessa ongelma... 
Siinä vaiheessa kun takasin näppäin avaakin musiikkisoittimen kun oli ensin vahingossa etusivulta klikattu karttasovellus auki, niin jotain vikaa logiikassa on. Puhumattakaan että karttasovelluksesta ei pääse navigoimaan, vaan pitää avata toinen sovellus siihen. Ja mikä ihme rajoitus on että ryhmiin ei voi laittaa kuin parikymmentä henkilöä? Entäs jos haluat kuuneella musaa, osta erikoiskuulokkeet sitä varten kun tavalliset hifikuulokkeet ei käy. Tai jos haluat lähettää kavelillesi juuri ottamasi kuvan, ei muuten onnistu BT:llä... Tätä voisi jatkaa loputtomiin, mutta ei jaksa.
« Vastaus #81 : 25.12.2012 kello on 23:17 »
« Vastaus #82 : 25.12.2012 kello on 23:19 »
« Vastaus #83 : 25.12.2012 kello on 23:24 »
Siinä vaiheessa kun takasin näppäin avaakin musiikkisoittimen kun oli ensin vahingossa etusivulta klikattu karttasovellus auki, niin jotain vikaa logiikassa on. Puhumattakaan että karttasovelluksesta ei pääse navigoimaan, vaan pitää avata toinen sovellus siihen. Ja mikä ihme rajoitus on että ryhmiin ei voi laittaa kuin parikymmentä henkilöä? Entäs jos haluat kuuneella musaa, osta erikoiskuulokkeet sitä varten kun tavalliset hifikuulokkeet ei käy. Tai jos haluat lähettää kavelillesi juuri ottamasi kuvan, ei muuten onnistu BT:llä...
Tätä voisi jatkaa loputtomiin, mutta ei jaksa.
En onneksi itse ole moiseen törmännyt.Navigaatt orin käynnistin keskellä korpee ja heti alkoi opastaa toisin kuin android tapletti vieressä ihmetteli.Rajoitus on kyllä totta enkä keksi syytä miksi.Mutta  . Jos haluan kuunnella musaa hyvistä kuulokkeista niin voin ostaa vaikka 200 € kuulokkeet eikä mikään estä.Voin myös kuunnella näillä Noksun 10 € kuulokkeilla eikä mikään estä kuuntelemasta.  Mitähän lie sekoilet--  Juuri lähetin kuvan Fb kautta juniorille ..Hyvin kuulemma tuli perille... 
« Vastaus #84 : 25.12.2012 kello on 23:28 »
« Vastaus #85 : 25.12.2012 kello on 23:30 »
« Vastaus #86 : 25.12.2012 kello on 23:39 »
Tosin eihän se ihme ole kun toverit ovat tottuneet nykyaikaisiin Nokian ja Samsungin kännyköihin eikä yksinkertaisiin jenkkipalikoihin. 
Mulla tuo iPhone 4 on kuitenkin eka puhelin joka on toiminut jo kaksi vuotta ilman mitään vikaa, siis tuollainen älypuhelin metallityöläisellä joka pitää puhelinta haalarinsa etutaskussa, siihen ei ole pystynyt Nokia, Ericsson, Sony-Ericsson kuten ei LG:n puhelimetkaan vuodesta -95 alkaen... Joten voinee nostaa  Applelle. Joskus yksinkertaisuus on hyväksi, jos sitä nyt Applen laitteista voi niin sanoa.  Laatu on toimivuutta. 
« Vastaus #87 : 25.12.2012 kello on 23:40 »
Mulla meinaa myös välillä mennä hermot vaimon Samsung Galaxy XCoverin Androidin kanssa kun se tökkii milloin mitenkin, jokusen kerran olen sitä käyttänyt ja jos muut Androidit on tuon kaltaisia niin hohhoijaa vaan.
Samsungin kanssa ei pärjää "Erkkikään"  Nokialaisen kanssa on sentään jokin tolokku 
« Vastaus #88 : 25.12.2012 kello on 23:51 »
Mulla tuo iPhone 4 on kuitenkin eka puhelin joka on toiminut jo kaksi vuotta ilman mitään vikaa, siis tuollainen älypuhelin metallityöläisellä joka pitää puhelinta haalarinsa etutaskussa, siihen ei ole pystynyt Nokia, Ericsson, Sony-Ericsson kuten ei LG:n puhelimetkaan vuodesta -95 alkaen... Joten voinee nostaa Applelle.
Joskus yksinkertaisuus on hyväksi, jos sitä nyt Applen laitteista voi niin sanoa. 
Laatu on toimivuutta. 
Juurikin yksinkertaisuus on applen onni.Tarpeeksi yksi...iä käyttäjiä niin hyvin menee..  Minä sain Nokian kännykän firman liittymällä ja oikeudella soittaa tarpeelliset puhelut... On nimittäin ollut sellaisissa olosuhteissa ettette kukaan ole joutuneet olemaan.Ja 4 vuotta joten pitäis olla kaikki paskat sisässä mutta eikös vaan toimi kerpele..  Amerikaano ei voisi ikinä tehdä puhelinta minun tarpeisiin.. Nyt otin testiin Lumia 800
« Vastaus #89 : 25.12.2012 kello on 23:56 »
Amerikaano ei voisi ikinä tehdä puhelinta minun tarpeisiin..
Ja silti hankit puhelimen jonka raudan on suunnitellut ja speksannut amerikaano, ja softan tehnyt amerikaano... Ps. omassa puhelimessani lukee "Made in Finland" 
|