Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Sammuttimen tarkistus
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.03.2012 kello on 14:00 ---Tuohon mun retkeilyautoon on joskus edellinen omistaja jauhesammuttimen tyhjentänyt.
Jatkuvasti tulee joka rakosesta valkoista jauhetta esiin. Talven jäljiltä enemmän, vaikka kuljin ei ole edes käytössä.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 17.03.2012 kello on 14:07 ---Lumipyry teettää kaiken näköstä. :D
--- Lainaus päättyy ---
..no sulais edes pois.. :o
AV64:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 15.03.2012 kello on 20:25 ---Olisko tietoa sammuttimen tarkistus paikoista ja hinnoista ?lähinnä itseä kiinnostaa turun seutu ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tsekkaa tuo vähäheikkiläntie siinä vanhalla huoltiksella toimii yritys myy kaasuja ja on varmaan oheistuotteita.
perho-ukko:
Jos on vanha sammutin,edullisempi on ostaa uusi !!!
olalaa:
No niin nyt on sammutin tarkistettu maksoi 9.50e siellä turun sammutin huollossa ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.03.2012 kello on 14:00 ---Tuohon mun retkeilyautoon on joskus edellinen omistaja jauhesammuttimen tyhjentänyt.
Jatkuvasti tulee joka rakosesta valkoista jauhetta esiin. Talven jäljiltä enemmän, vaikka kuljin ei ole edes käytössä.
--- Lainaus päättyy ---
mä joudun joskus käyttämään sammutinta edellises elemäs
kööskis
ja siellä oli hiilidioksiidisammu tin (hui ku vaikia sana sorry kirotusvihreet )
ei muuta kun jatkoin siittä mihin jäin
elikäs ruuat takas uuniin
kukaan ei tiennyt mitään ,et olin ollut
palonaisena hiukan aikasemmin
niin et jos ei tykkää jauheesta
saiskos tuota ainetta pikkupulossa
jotta ei tarvis niitä jauheita sit ihmetellä vuosi tolkulla :(
pitääkin ottaa selvää
kun carsissakin on vain toi jauhesammutin
ja pitää myöntää
et pelottaa se kaasun käyttö
en ole ikinä tykännyt kaasuhelloista sisätiloissa