Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Sammuttimen tarkistus
Arska:
Kun viime keväänä tarkastutin sammuttimen niin tarkastaja sanoi sammuttimen olevan sarjaa joilla ei oikein mitään tee.On kuulemma markkinoilla aika tehottomia sammuttimia.Merkkiä en muista.Tarkastus maksoi 7€. .Näytti jonkin artikkelin missä juuri mulla olevaa sammutinta moitittiin,joten uskoinhan minä ja ostin uuden joka asuintilassa ja tää tehottomampi on takatallissa.Ei vara venettä kaada :D
perho-ukko:
Kerran vuoteen on tarkastettava ! Minulla pelasti auton palamisen kunnossa oleva sammutin,jääkaapin takana oleva putki oli tärinästä murtunut,kun laitoin Norjassa jääkaapin päälle,lieskat löi auton ulkopuolella,äkkiä kaasupullo kinni,ja sammutin tyhjäksi,naapuri toi toisen sammuttimen lisäksi,tuhoja ei tullut! Tämä kertomus vaan,miten tärkeä on sammutin !!
pentti:
Onneks ei ole ollut käyttöä,sisällä+kaasu tilassa (aina kaasutilan ovi pysähtyessä lukitsematta)
Aakku:
Tuohon mun retkeilyautoon on joskus edellinen omistaja jauhesammuttimen tyhjentänyt.
Jatkuvasti tulee joka rakosesta valkoista jauhetta esiin. Talven jäljiltä enemmän, vaikka kuljin ei ole edes käytössä.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.03.2012 kello on 14:00 ---Tuohon mun retkeilyautoon on joskus edellinen omistaja jauhesammuttimen tyhjentänyt.
Jatkuvasti tulee joka rakosesta valkoista jauhetta esiin. Talven jäljiltä enemmän, vaikka kuljin ei ole edes käytössä.
--- Lainaus päättyy ---
Lumipyry teettää kaiken näköstä. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta