Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sammuttimen tarkistus

<< < (6/19) > >>

Vesseli:

ja siellä oli hiilidioksiidisammu tin (hui ku vaikia sana sorry kirotusvihreet )

Eihän tuossa kirjoitusvirheitä ole kuin kaksi, yksi i liikaa ja yksi j puuttuu. Murteeseen en ota kantaa.

Mutta asiaan: minulla roikkuu autossa jauhesammuttimen telineessä sammutuspeite. Onneksi ei ole tarvittu kumpaakaan.

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 19.03.2012     kello on 22:08 ---
Mutta asiaan: minulla roikkuu autossa jauhesammuttimen telineessä sammutuspeite. Onneksi ei ole tarvittu kumpaakaan.

--- Lainaus päättyy ---
Minullakin nuo on vierekkäin. Hyvä yhdistelmä. Onneksi ei ole ollu tarvetta.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 19.03.2012     kello on 22:08 ---ja siellä oli hiilidioksiidisammu tin (hui ku vaikia sana sorry kirotusvihreet )

Eihän tuossa kirjoitusvirheitä ole kuin kaksi, yksi i liikaa ja yksi j puuttuu. Murteeseen en ota kantaa.

--- Lainaus päättyy ---

meillä se on ihan tupa oven vieressä
sinänsä ihan hyvä paikka
jos sattuu gremmeri vaikka roihahtamaan
ja on se helppo ottaa siittäkin
tarpeen vaatiessa , kumpa ei tarviis ikuna  :)

Ossi66:
Vanha ketju, mutta samaa asiaa niin jatketaanpas tähän.

Viimekeväänä käytin sammuttimen viimeistä kertaa Lähitapiolan ilmaisessa tarkastuksessa - 10v tuli nyt täyteen.

Uusia katsellessa näkyy pullot olevan näin keväällä viimevuotisia. Pitääkö tuo uusi sitten käyttää tarkastuksella heti tuoreeltaan, jotta olisi laillinen?
Periaatteessa pitäisi ylivuotisesta 19.90 hintaisesta pullosta tingata 10% alennus, kun uuden joutuu ostamaan taas jo 9v jälkeen  ;D

Mautoilija:
Se vanha on toimintakuntoinen niin kauan kun painetta on. Kerran vuodessa kiepauttaa pullon väärinpäin ja kopauttaa kumivasaralla pohjaan jotta jauhepaakku irtoaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View