![]() Musta tää on kevyt versio aikaisempiin verrattuna. ![]() Vai eikö sheriffillä ollu muuta tekemistä. Xp näyttää toimivan tuossa T30:ssä samaan tyyliin kuin tässä HP 6710B:ssä, ja tuossa rouvan asus x701j:ssä win7. Kahdessa ensimmäisessä muistia 1G ja asuksessa muistaakseni 4G, ja taitaa tuon uudemman koneen sielunelämä olla muutenkin aivan eri tasolla. ![]() ![]() ![]() peli kyllä latautuu ja asentuu täysin normaalisti mutta käynnistettäessä herjaa tuota, miksei windowsin normaalit päivitykset eivät tuo uutta ajuria vai mikä tässä oikein mättää ? http://europe.nokia.com/support/product-support/booklet-3g/software edit: nyt muistankin miksi tuon Nokian sivuston olen unohtanut, eihän näillä päivityksien lataamisella ole mitään hyötyä kun käyttäjä ei sitä huomaa koneen käytössä lainkaan, eli latasin uusimmat päivitykset ja samaa herjaa edelleen. Esim. Sonyn VAIO update on pikkuisen ellei jopa todella paljon näppärämpi tällaiselle peruskoneen käyttäjälle joka haluaa että kone hoitaa kaiken itse, senkuin vain klikkaat UPDATE ja se siitä, tämä p***ka Nokia mitään itse tee..ja ei tee edes sitten kun käyttäjä menee ja päivittää itse ![]() Ei mikään ihme miksi Nokia on siinä missä se on nykyään. Olen siihen asentanut uudelleen Win7Pro:n , ksoka kone oli tyhjennetty ostohetkellä. Se ei löydä kaikkia ajureita Sonyn tukisivuilta. mm 3G mopo jää toimimattomaksi. Tilasin siihen Recovery DVD:n 13.04.2012 ja sain seuraavan vastauksen Lainaus Hei, Olen tuon jälkeen kysynyt sitä 3 kertaa ja asia ei edisty lainkaan. Viimeksi tänä aamuna Lainaus Hei, nyt on 07.05.2012 Onko tosiaan mahdotonta saada teiltä OSTETTUA tilaamaani tuotetta ?Se siitä Sonyn laitteista ja tuesta...... Se siitä Sonyn laitteista ja tuesta...... Tuntuupa olevan jälkimarkkinointi huipussaan, hyvä kun toit asian julki kun oikeasti olen kuvitellut Sonyn olevan hyvä mutta niinpä vaan murenee sekin mielikuva. ![]() |