.Näin se on erilaista eri puolilla armasta maatamme.Ei pääse ryytimaalle vielä istutushommiin
.
.Näin se on erilaista eri puolilla armasta maatamme.Ei pääse ryytimaalle vielä istutushommiin .Säällä mitään väliä. ![]() Ensimmäinen "kesäpeippo" parvi ilmestyi juuri pihaan, yksittäisiä lintuja näkynyt jo viikolla. ![]() Enpä muista, että näin aikaisin olisivat ennen tulleet. ![]() onko mustarastas sellanen lintu jolla on keltanen nokka ja muuten ihan musta ? näin muistelen ![]() sellanen taitaa muuttaa meitin tontille kun katseli siihen maliin tiluksia tuos pihas ![]() On se. Meillä on tossa ruokinnalla käynyt koko talven, ja aikaisempinakin talvina. Tuolta lisää: http://fi.wikipedia.org/wiki/Mustarastas et noi ovat muuttolintui ![]() kun ei täällä ole noita näkynyt kuin kesäsin no ei muuta ku toivotan vieraan tervetulleeks tänne mäkeen ![]() ja laulullaan ilostuttamaan tätäkin pihapiiriä ![]() Hyvin hoidetut ladut lähtee alueen kulmalta eikä lähimmälle hissillekään ole kuin muutama satametriä. Rinteitä ei ole määrällisesti paljon, mutta on todella haastava (siis mun tasoiselle laskijalle) kilparinne ja aivan mukavia kurvailurinteitä muutama. Ladut ainakin mulle oikein sopivan hiihdettäviä. Ei pelkkää haarakäyntiä tai jarruttelua. Että kyllä passaa... mä olen ihan luullut Terve! Se on todella kommeeta laulua kuulakkaana kevät aamuna siinä hämärän rajamailla ![]() ![]() Onneksi kesä kuivaa sen minkä kastelee. Tuossa parin kuukauden perästä saa ukko pyyhkiä hikeä otsalta ja kävellessä ei kannata laittaa niitä näköapuvälineitä päähän ollenskaan. Tuossa muutama kesäinen kuva, toukokuun lopulta? siis Suomen kesästä ![]() ![]() tapani ... ei taida ihan olla teitin takapihasta noit miljööt vai Ei nyt ihan pihalta Ne on sielt mun kuopuksen seittenvuotis-synttäreiltä Ailakkajärveltä(Kilpisjärveltä itään noin 10km patikkaa ja ensimmäinen 7km pelkkää vastoinkäymistä)Se yläkuva on yöllä, kun ollaan menossa kämpälle ja yritetään päästä tunturiin aina parhaimman kannon aikaan. Ei nyt ihan pihalta komiat on teillä oleet kaikest huolimati maisemat ![]() |