!
!|
!Kyllähän semmosesta puusta tulee pian puoli tanttua tavaraa .
jos rehellisellä asialla olis ollut niin ois sen varmaankin hakenut päiväs aikaan uskoisin ainakin ![]() täällä taas tuulee siihen malliin Terve! Ei sentään tullu puurosmoille hommia, vaikka aika myräkkä olikin hetken. Pahin meni vartissa ohi, kuitenkin on tuulta vielä riittänyt http://youtu.be/Dua0Yg6cl8Q Lainauksen bold lainaajan. niin oisit saanut myöskin myräkän äänen kun luulin jo hetken ,et se vie katonkin sellanen meteli täällä on vieläkin et mietin vaan kaunko menee ennen kuin on puuta taas ristisrastis ![]() Fortumilla on taas ollut sähköjä poikki monella tuhannella taloudella mut tällä kertaa tai ainakaan vielä ei ole täällä ne poikki ![]()
![]() Onneksi tulee kohta kesä,toivottavasti kaatuu loputkin kuuset,siinäpähän vievät,olen silloin Norjassa,ja taidan muuttaa sinne,en norjaan,mutta riittävän ylös ,Hettaan !!! Ettet vain joutuisi ojasta allikkoon ![]() Sen verran olen Hetassa asustellut, että tiedän, siellä talvi on tuhottoman pitkä versus Vesantoon
Ettet vain joutuisi ojasta allikkoonNo... Tämä nyt oli vähän huulen heitto,kun vähän v****tuttaa tuo puuhomma !!! ![]() Kuusista niin väliä, veemäinen halkoa noita paksuja kun niin pirun sitkeitä ovat! ruuvilla tai halakasukoneella viittii alkaa, jos on omat tai saapi lainaa,, Joo, nyt mä tiedänkin miks se perho-ukko sinne Hettaan haljaa. Aivan oikein ukkoseni Hetassa ei kuuset sata-varmasti kaadu sähkölinjoille ![]()
Joo, nyt mä tiedänkin miks se perho-ukko sinne Hettaan haljaa. ![]() |