-60luvun lopun ACE oli eka, vaan ei vika . Minulla on jossain kuvakin siitä. En vaan tarkkaan tiedä missä. Albumeissa se on ja otettu Visulahdessa
Pitää yrittää skannata kuva lapsuuden Spritestä, jos löytyy. Ensimmäinen sekin tavallaan. Eka omahan on galleriassa.
Ihmeen välinpitämätön sitä oli nuorempana valokuvauksen kanssa. Mulla ei ole yhtään kuvaa nuorempana vuokratuista matkailuautoista, vaikka hyviä reissuja tehtiin ja jo silloin oppi niistä melkoisesti. Jos tähän saataisiin kaikki palstalaiset laittamaan kuva ensimmäisestä vaunustaan/autostaan niin tässähän olisi tuhannen taalan paikka, itse olen nähnyt että tuo galleria on yllättävän heikosti saanut suosiota. Ei moni orgissa harvakseltaan käyvä viitsi sinne mennä tai ei edes huomaa sen olemassaoloa vaan lukee palstan luetuimmat aiheet ja sen innoittamana saattaisi lisätä kuvan, voi jopa olla että joku arkailee tuota galleriaa muttei välttämättä ketjua.
Tällainen ketju on monessa foorumissa todella suosittu, miksei myös täälläkin.
Tuolla minä aloitin!!
matkaaja 510 vm 83.
Jos tähän saataisiin kaikki palstalaiset laittamaan kuva ensimmäisestä vaunustaan/autostaan niin tässähän olisi tuhannen taalan paikka, itse olen nähnyt että tuo galleria on yllättävän heikosti saanut suosiota. Ei moni orgissa harvakseltaan käyvä viitsi sinne mennä tai ei edes huomaa sen olemassaoloa vaan lukee palstan luetuimmat aiheet ja sen innoittamana saattaisi lisätä kuvan, voi jopa olla että joku arkailee tuota galleriaa muttei välttämättä ketjua.Täytyy scannaa niitä vanhoja ja laittaa. Tuonne galleriaan ei viitti enempää ettei jengi kyllästy. Sattuneesta syystä noita reissukuvia on vähän enampi Homma aloitettiin veljen vaunuilla aina parisen viikkoa vuodessa, oli matkaajaa 8000 ja 9000 sarjalaisia sekä yksi solifer 6 tuhatta jotain. Sitten hankittiin telttakärri ( http://www.raclet.fr/pdf/Raclet2010.pdf ) joka on vieläkin pihassa.
Ja noin viisivuotta sitten ostettiin ensimmäinen auto chausson flacs 03 ( http://www.google.fi/search?q=chausson+flash+03 ) jolla ajeltiin neljän vuoden aikana noin 60 000 kilometriä. Ja todettiin auto hieman pieneksi meidän mielestä ja vaihdettiin se Bavaria baltic I 740 gl malliin ( http://www.espritcampingcar.com/camping-car/bavaria/baltic-i-740-lg/annonce-1437.html ) joka on nyt noin vuoden vanha ja nähnyt tietä noin 14 000 km. En ujostele. Tässähän tämä
Sprite 400
Onhan minullakin ollut Srite Musketeer,kakkos varusteena !!
Tuolla Rimorilla on aloitettu n,3v sitten ja iliman mitään etukäteis kokeiluja vaunulla /autolla. Pystymetästä
viime syksynä (2011) tuli hommattua -90 Matkaaja 9004. Sillä lähdetään vaunuilu-uraa avaamaan.
Oma harrastuneisuus alkoi kokonaisvaltaisesti tuolla omalla Burstnerin matkailuautolla joka tuli hankittua keväällä 2011, sitä ennen kokeiluja vanhoilla kafeilla ja soliveitereillä..
Oma auto on vuosimallia 2003 joten ei mikään uusi ole. - Harri Joitakin vuosia sitten aloitimme Solifer 45T vaunulla vm.-81.Viime kesänä se siirtyi tyttären perheen käyttöön,ja laitoimme as.auton Ducato Matkaajan vm.-88.Vanhaa kalustoa,mutta on ainakin toistaiseksi toiminut.
|