rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Auton haku Saksasta / tilaaminen!  (Luettu 1948 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Auton haku Saksasta / tilaaminen!
« : 27.02.2012 kello on 14:38 »
Heti alkuun sanon että kyrsii...jaa että mikäkö?

-No olin tammikuun aikana pongannut mielestäni sopivan pirssin meikäläisen kukkaroon ja käyttöön.
-No soitto paikalliselle välittäjälle nimeltään RR joka on noita asioita 30v tehnyt ja annoin toimeksiannon että tuossa numerossa tuo peli ei kun hommiin..
-Muutamat soitot ja homma käyntiin myyjä lupas korjata autossa ilmenneet viat...no ei sitten muuta kuin odottamaan, nyt on odotettu ja odotettu välittäjä ei vastaa enään soittoihin eikä soitto pyyntöön, auto on hävinnyt kyllä myyjän sivulta ja minä kielitaidottomana olen yhtenä Ö:nä.

Samanlainen peli oli myös myynnissä josta olisin tehnyt tarjouksen, mutta sekin on mennyt tässä odotellessä akan soittoa.

Nyt pari viikkoa olen metsästänyt samanlaista pirssiä mutta tuloksetta..ja akka on pyyhkinyt toimarillani pe**että..

-Mitä tästä opin, no vähän myöhään tosin, olisi pitänyt käydä koulua silloin kun koulussa olin, mutta kun laskettelu pulkalla oli kiintoisampaa... jäi vain Suomen kieli päähän ja pulkkamäestä hyvät muistot..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:32
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Auton haku Saksasta / tilaaminen!
« Vastaus #1 : 27.02.2012 kello on 14:52 »
Tuosta

http://www.pa-tuonti.fi/www/

on kirjoitettu kehuvia sanoja.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.06.2025 kello on 19:14
  • Oulun seudulta
« Vastaus #2 : 27.02.2012 kello on 15:25 »
Laitahan nimi näkyviin, että muutkin osaa kiertää tuollaiset välittäjät kaukaa.

Mua ainakin ottas pattiin oikeen kunnolla.           >:(

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 5.12.2025 kello on 07:49
  • Savo
« Vastaus #3 : 27.02.2012 kello on 15:34 »
Laitahan nimi näkyviin, että muutkin osaa kiertää tuollaiset välittäjät kaukaa.

Mua ainakin ottas pattiin oikeen kunnolla.           >:(

Samaa mieltä! Osais muutkin varoa...

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #4 : 27.02.2012 kello on 17:36 »
Välittäjän käyttäminen kaupassa on minulle vieras ajatus. Kuitenkin olen omaa kantaani jossain määrin muuttanut kun tuttavani jolla on tapana ostaa käyttöautonsa saksasta, pitää ne pari vuotta ja myydä edelleen, sai ongelmia saksantuonnin kanssa.

Hän tuotti itselleen Touranin ja ABS boxi hajosi muutaman kuukauden jälkeen, myyjä oli antanut autolle takuun ja saivat välittäjän kautta sovittua varaosan hankkimisesta saksasta ja sen, että uuden boxin asennus ja ohjelmointi tehdään suomessa (Kamitek, Lohja suositeltava paikka jos VAGeissa ongelmia).

Laita vaan nimi esille muillekin tiedoksi. Aina kaupoissa jokin voi mennä puihin ja välittäjä joka haluaa jatkossakin toimeksiantoja suhtautuu niihin vakavasti.   

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #5 : 27.02.2012 kello on 17:36 »
Oletko Guuglettamalla löytänyt kirjoituksia välittäjästä.

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
« Vastaus #6 : 28.02.2012 kello on 12:23 »
Kaikille tiedoksi alottamani keskustelu välittäjästä, en laita nimeä yleiseen keskusteluun koska asia on tutkimatta ja vain minun näkemys asiasta.
Henkilö on tehnyt ansiokkaasti töitä yli 30v joten ei olisi ollut huolta, mutta katsotaan.
Asiaan varmaan palaan kun suuresta maailmasta saan enempi tietoa siitä miksi asiat ovat niin kuin ovat..omassa maailmassani asiat ei veny ja vanu kun vanha hapan piimä..joten jos asiat ei luista niin kuin minulla niin, sitten  >:(

Joten palataan asiaan kun lomat loppuu..