![]()
^ Siellä on Finnlinesillä joku 50% tarjous kampanja menossa, varata voi täs kuussa ja matkustaa syyskuuhun mennessä (varaustunnus KAP) Mutta täytyy se tuokin pätkä edes kerran ajaa, kun on vielä niin lähellä. Duster on vähän alempaa kuin sinä, eli Haaparantaan on "pikkuisen" pidempi matka. ![]() Siellä on Finnlinesillä joku 50% tarjous kampanja menossa, varata voi täs kuussa ja matkustaa syyskuuhun mennessä (varaustunnus KAP)Tämä oli rahanarvoinen tieto - kiitokset siitä! ![]() Toisessa ketjussa kerroin varauksemme hinnan: Lainaus heinäkuussa Naantali-Kappelskär-Naantali Finnlinesillä, yhteensä 569€ - ei halpakaan Soitin ja uusin varauksen samoilla tiedoilla - uusi hinta 338.50€ Muistaako joku, vai onko tarjous päättynyt. Vai olikos tää nyt muualta kuin orgista kuultua.
Nyt en löydä linkkiä Tallnksiljan sivuille, jota kautta sai ilmaiseksi Club One silver-kortin. En näköjään osaa käyttää hakua. Täältä ainakin. www.tallinksilja.co m/fi/mainMenu/clubOne/joining/silver-offer/ Täältä ainakin. www.tallinksilja.co m/fi/mainMenu/clubOne/joining/silver-offer/ Siellä oli paha kysymys: yrityksen/yhteisön sopimusnumero.? Ei hyväksynyt jatkamista ilman sitä. ![]()
Kiitos "Duster" Mulle tuli Finnlinesilta sähköpostia, jossa oli mainittu toi alennus..... Kerrankin oli hyötyä olla sähköpostilistalla Niin kiitti vielä. Yritin liittyä, muta sanoivat tuolla silja-tallinkilla, että sfc ei voi silver tasolle nousta ja karvaanareita tuo tarjous ei koske?? Siis mitenkäs te oottaa saaneet nuo alennusket? Mine en ymmärtää.. Oon menossa Turkunen-Ruotsinen-Turkunen. Vaivaiset 10% alaea vaan.. Siis TÄH? Minä sekoilin, tuo oli mun ammattiliiton etu. Mutta Finnlinkin tarjous Naantali-Kapellskär on yhä voimassa. Minä sekoilin, tuo oli mun ammattiliiton etu. Mutta Finnlinkin tarjous Naantali-Kapellskär on yhä voimassa. siis mulla ei ookkaa mitn mahkuja saada varausta uusimalla mitn alennusta.. siis vai? ![]() |