Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Miettimisen aihetta

<< < (6/9) > >>

aaoulusta:
Pojat on aina poikia.. vaan räkänokistakin miehiä kasvaa,,(toivottavasti) ::)   ;)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 25.02.2012     kello on 13:35 ---Niin, paitti teillä "eläkeläisillä" :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

ihan kuin minust oisis puhunt
tuos kiirees
mul ain kiirus
ku olen tullu nimpal hittaamaks
joka asias
mut kyl tääl maal vaa kaik on paljo kaleempa
ku tuol kaupunkis
tääl ku juur ol mittä kummosemppa kilpailu
nois hinnois ..
täs yks esm. olin paikallises maalauskaupas
ja siel ol aivan ihan maali jonka litra hinta oli 50e..
en sitä sit heti ostanut ,kun mietin et oliks se väri just se oikea  ???
oltiin sit turkuses maali ja tapettikaupas
niin ylläri
se sama maali oli siel vaan 30e .. säästöä 20e
ja tapettikin tuli turkusest ostettua
just sen takia ku tääl rulla oli 40 e ja siel 20e
siihen saatii viel aleja -15% loppusummaan niin
kyllä noi säästöt pistää miettimään
ostanko omalt paikkakunalta vaiko lähes naapuripaikkakunalt a
sit kun vielä samalla reisulla käytiin cittarissa
jossa taas joka tuote halvempaa ,kuin täällä k tai s-marketissa
niin kyl se vaan niin o
et säästön tuloa ei voinu estää
mut sen menoja kylläkin ..en säästänyt säästöjä
kun sit sai taas säästöl ostettuu kaikkee kivaa   :)

aaoulusta:
Korvien välissä asustelee Stressi, nooh mistäs se sinne,,silmistä korvista,nokasta sormista..

pentti:
Toi on kinkkinen juttu,hek-kohtanen jotkut ei vain viihdy missään. Asunu suur  stukholman alueella
15 vuotta,sitte reppurina helsinki,tampere,turku ym. En moiti mitään paikkaa eikä asumus muotoa.
Nyt omakoti talossa, elokuulla rivitaloon.Tokko asumis muodolla ja paikalla on väliä.
Ennakko luuloja tuudittaudutaan uskoon että siel on kurjaa. :)

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 25.02.2012     kello on 16:08 ---Niin, voihan sitä ajatella.
Täällä asutaan yhden tuloilla uudehkossa omakotitalossa ja jotenkin tullaan toimeenkin. Samalla hinnalla saisi sieltä kerrostaloyksiän tai kaksion vanhasta kerrostalosta...

--- Lainaus päättyy ---

Pitkään se meni noin täälläkin. Vaati vain sen että kaikki aloitettiin pitkäjänteisesti ja nuorena.. Nyt alkaa olla kohtuuhyvällä mallilla.
Oikeastaan pk-seutu on hankalin sellaisille perheille jotka muuttavat tänne lasten kanssa työn perässä. Tod.näk vuokralle ja lasten vuoksi asunnon on oltava tilava ja pk-seudun vuokrahintojen vuoksi normaalitöissä olevien lapsiperheiden on varsinkin tyhjästä lähtiessään todella hankala saada säästöjä kasaan oman riittävän ison asunnon hankkimista varten.
Itse aloitin yksiöstä ja siitä on pikkuhiljaa jatkettu matkaa. Yleensä vielä vanhasta asunnosta saa enemmän kuin itse on maksanur ja neliöhintahan tuppaa halpenemaan sitä mukaa kun ne lisääntyy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View