Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Miettimisen aihetta
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 25.02.2012 kello on 19:49 ---Meidän asuntovaunu on käynyt useasti Helsingissä, mutta ei koskaan ole pysähtynyt siellä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Meillä toisinpäin. Meillä vaunu harvemmin käynyt Helsingissä (kerta/vuosi), mutta AINA pysähtynyt siellä. Mietinkin tässä vaikkapa Rastilan leirintäaluetta, että minkälaiset olivat sen alueen alkutaipaleet. ::)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 26.02.2012 kello on 12:55 --- Meillä toisinpäin. Meillä vaunu harvemmin käynyt Helsingissä (kerta/vuosi), mutta AINA pysähtynyt siellä.
--- Lainaus päättyy ---
Siis tarkoitin että ei ole koskaan vaunun liike pysähtynyt helsingissä. Ts. renkaat ovat aina pyörineet ;D
88k5:
Täällä pk-seudulla voi asua myös "kuin maalla" - ei häiritse naapurit ;D
Mutta sitten pitää kyllä olla kaikessa "omavarainen" kuten maalla, kun kolattavaa on ihan tarpeeksi - koiratarhakin hoidettava konevoimin..
Edit; niin kelkkaura ja ladut menee nurkalta ;D
ihaa:
Mulle pistää silmään tuo hiekkatie, onko mitenkä pitkä pätkä ajettava pölyistä, likaista hiekkatietä ?
Meillä hiekkatietä on 300 metriä mutta joskus sekin osaa olla liian pitkä pätkä, menee autot likaiseksi. ;D
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.02.2012 kello on 14:26 ---Mulle pistää silmään tuo hiekkatie, onko mitenkä pitkä pätkä ajettava pölyistä, likaista hiekkatietä ?
Meillä hiekkatietä on 300 metriä mutta joskus sekin osaa olla liian pitkä pätkä, menee autot likaiseksi. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta meikäläisen nurkalta 350m pikitielle tuota tiekunnan pätkää. Ite kun hoitelen hallintohommat ja valitsen itseni urakoitsijaksi :-[
Lanausta harrasta suht. säännöllisesti, niin pinta ei pääse kovaksi ja kuivaksi, vaan runko kuivaa ylöspäin. Mutta helteillä ei auta kuin lietso perään ja tiesuolaa levittämään..
Mutta todellisuudessa pölyämistä ei voi välttää - lisäksi pellot pölisee, siitepölyäkin on koko kevään..
Olen oppinut, että esim. auton väri pitää olla olosuhteisiin sopiva, esim. "hiirenharmaa" :P Ei ikinä enää mustaa..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta